خبرگزاری کار ایران

به چشم مسابقه تدارکاتی به مسترز روسیه نگاه می کنیم

منصوری: ملایی خوب مسابقات داد/ از عملکرد بریمانلو راضی نیستم

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۰۸

سرمربی تیم ملی جودو گفت: سعید ملایی در مجموع خوب مسابقه داد و توانست نمایش خوبی را از خود نشان دهد.

محمد منصوری بعد پایان کار دو نماینده جودوی کشورمان در رقابت های مسترز روسیه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا عنوان کرد:  مسابقاتی که 16 نفر اول دنیا در آن مبارزه می کنند قطعا سطح بالایی ارد ومی توان گف رقابت های مسترز هم از لحاظ سطح از جهانی و المپیک بالاتر است.

وی ادامه داد: به دلیل برخی کشورها در 73- کیلوگرم این شانس نصیب محمد محمدی بریمانلو شد تا در رسیه روی تاتامی برود ولی در مجموع از عملکرد او رضایت ندارم. هر چند به این مسابقات به چشم رقابتی تدارکاتی نگاه کردیم اما با این حال فکر می کنم بریمانلو نتوانست انتظاراتم را برآورده کند.

سرمربی تیم ملی جودو تصریح کرد: سعید ملایی با وجود اینکه نتوانست به مدال برسد عملکرد خوبی داشت و واقعا نمایش خوبی مقابل حریفانی که پیش از این در برابر آنها شکست خورده بود داشت. در این مسابقات با حضور بهترین های دنیا به هیچ وجه شانس و اقبال دخیل نیست و خیلی از کشورهای صاحب نام مانند آلمان یا فرانسه که حتی با نفرات بیشتری در این میدان حاضر شدند حتی نتوانستند یک عنوان پنجمی یا هفتمی بدست بیاورند.

منصوری گفت: رقابت های تدارکاتی و اردو مشترک های خوبی را برنامه ریزی کردیم و به کار که شروع کردیم ایمان داریم. هدف اصلی ما بازی های آسیایی است و مطمئن هستم با تلاشی که در تمام بخش ها صورت می گیرد می توانیم در این میدان به موفقیت بزرگ برسیم. با برنامه ریزی و تلاش های رئیس فدراسیون ، مدیر تیم های ملی ، کادر فنی و دیگر بخش ها قطعا می توانیم به اهدافمان برسیم و خوشبختانه با حضور مربی و بدنساز و روانشناس در کنار تیم تا حدودی نیز به شرایط مورد نظرمان نزدیک شدیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز