خبرگزاری کار ایران

امیری: از پرسپولیس بهتر نداریم/ فغانی من را حلال کند؛ وقتی زیاد می دوم خون به مغزم نمی رسد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۰۰

هافبک ملی پوش پرسپولیس درباره دیدار با نفت آبادان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وحید امیری درباره برد مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این برد را به هواداران و تمام پرسپولیسی ها تبریک می گویم. مزد زحماتمان را گرفتیم. موقعیت های زیادی داشتیم و برد دلچسبی در برابر تیم خوب نفت آبادان حاصل شد.

وی در ادامه افزود: تا جایی که بتوانیم برای برد و قهرمانی می جنگیم. امیدوارم که به این مهم برسیم.

امیری درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: به نظر من با اینکه همه می گویند قرعه ما آسان است اما هر بازی سختی خاص خودش را دارد. باید برای آبروی ایران و اهتزاز پرچم پرسپولیس تلاش کنیم.

وی درباره مقایسه اش با ژاوی توسط برانکو تصریح کرد: آقای برانکو لطف دارند. من تلاش می کنم تا وقتی که در زمین هستم بهترین تلاشم را انجام دهم. مابقی به نظر هواداران و کادر فنی برمی گردد. به عشق این هواداران تا لحظه آخر می جنگیم. شاید باورتان نشود بعضی وقت ها نای راه رفتن نداریم اما بیشتر تلاش می کنیم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس درباره مطالباتش از نفت بیان داشت:‌فعلا از مطالباتمان خبری نشده است. شکایتم هم در مرحله رسیدگی است و هنوز خبری شده است.

وی درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس و احتمال پیشنهاد اروپایی بعد از جام جهانی اذعان داشت: اگر پیشنهاد عالی باشد که بتوانم در اروپا کار کنم می روم اما از پرسپولیس بهتر نداریم و تا جایی که نفس دارم برای این تیم می جنگم.

امیری در پایان از فغانی عذرخواهی کرد و گفت: از آقای فغانی عذرخواهی می کنم. ایشان ابروی داوری ما در آسیا و دنیا هستند. در شرایط فشار بازی بود وامیدوارم من را حلال کنند. هر چه ایشان تصمیم بگیرند درست است. من موقع کارت زرد اعتراض کردم. دویدن زیاد باعث می شود خون به مغزم نرسد و واکنش نشان دهم. امیدوارم بازیکنان حریف و داوران این را به حساب خستگی بگذارند و ما را ببخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز