خبرگزاری کار ایران

گلایه‌های مدافع ایرانجوان بوشهر:

قبل از بازی با استقلال خیلی راحت سر ما را بریدند / پلیس بازیکنان ما را کتک زد!

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۴۸

مدافع ایرانجوان بوشهر از حواشی عجیب مسابقه امروز با مس کرمان می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته هفدهم لیگ دسته اول مس کرمان میزبان ایرانجوان بوشهر بود و این بازی پرحاشیه با برتری میزبان به پایان رسید.

ایرانجوان این بازی را ده نفره به پایان رساند. اویس کردجهان، مدافع ایرانجوان بوشهر، درباره اخراجش در جریان بازی امروز به خبرنگار ایلنا می‌گوید: داور این مسابقه از اول بازی به نفع حریف سوت می‌زد. اگر صحنه 95 درصد حق با ما بود و 5درصد مس شانس داشت؛ خطا، پرتاب و اوت به نفع آنها گرفته می‌شد. این قضیه در نیمه دوم هم ادامه داشت. پنج قدمی داور یک ضربه اوت برای ما بود اما به نفع مس اعلام شد! همین اوت به گل مساوی آنها تبدیل شد. بعد از گل با داور صحبت می‌کردم، گفت همه چیز را می بینم، گفتم اگر می‌دید اینطور نمی شد. بعد از همین قضیه کارت زرد را به من نشان می‌داد و در حالیکه با من صحبت می‌کرد و رو به عقب می‌رفت، ایستاد. همین لحظه ناخواسته پای من روی پای داور قرار گرفت و کارت قرمز را به من نشان داد!

کردجهان ادامه داد: برای من جای سوال است اگر پای داور هم ناخواسته روی پای من فرود می‌آمد به خودش کارت قرمز نشان می‌داد؟ حتی بازیکنان حریف هم می‌دانستند که حق با ماست. ده دقیقه بعد از همین ماجرا بود که نیرو انتظامی به داخل زمین آمد و با بازیکنان و کادرفنی را کتک زدند! باید به چه کسی این مسائل را بگوییم؟ ناظر می‌گوید حق با داور است. خیلی راحت سر ما را قبل از بازی با استقلال در جام حذفی بریدند. حالا من نیم فصل دوم را با دو جلسه محرومیت باید شروع کنم.

اویس کردجهان در ادامه عنوان کرد: پلیس این بازی هر کدام از بازیکنان و کادرفنی را که اعتراض می‌کرد را کتک می‌زد! بعد از اینکه دعواهایشان تمام شد یکی از سربازها دوربین در دستش بود و از اعتراض‌ها فیلم می‌گرفت. بعد از بازی هم بازیکن و تدارکات را با دستبند به کلانتری بردند. تمامی مشکلات ایرانجوان از این است که ما بزرگتر نداریم. آقای دلگرم که سرمربی ماست این روزها هم مدیرعامل است هم سرپرست. مشکلاتمان تمامی ندارد و هر بازی هم حق ما را به راحتی مانند شربت می‌خورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز