خبرگزاری کار ایران

چهره متفاوت ذوب‌آهن در نیم فصل دوم

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۷۴۳

با توجه به تغییراتی که در تیم قلعه‌نویی در حال انجام است، چهره متفاوتی در نیم فصل دوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن با هدایت امیر قلعه‌نویی این روزها اوضاع خوبی در جدول ندارد و شکست سنگین اخیر این تیم هم فشار را روی کادرفنی و بازیکنان افزایش داده است. با این حال به نظر می‌رسد باید شاهد تغییرات گسترده در جمع بازیکنان این تیم در نیم فصل و چهره متفاوت در نیم فصل دوم باشیم.

قلعه‌نویی در صحبت‌های خود بعد از بازی با پرسپولیس عنوان کرد که تیمش حداقل به 5 بازیکن جدید نیاز دارد که از گوشه و کنار اخباری در مورد بازیکنانی که مورد نظر سرمربی ذوب‌آهن هستند شنیده می‌شود. از طرفی جدایی چند بازیکن هم از جمع ذوبی‌ها تقریباً قطعی به نظر می‌رسد و باید به فکر جانشین برای آنها بود.

ایمان موسوی که در نیم فصل نخست لیگ برتر خیلی فرصت بازی در ترکیب ذوب‌آهن پیدا نکرد، مدتی است از تیم کنار گذاشته شده و منتظر نیم فصل است تا به تیم دیگری برود و باید او را اولین بازیکن جدا شده از ذوب‌آهن در نیم فصل اول بدانیم.

احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر هم سه بازیکنی هستند که قرار است سرباز شوند و طبق شنیده‌ها از نیم فصل دوم باید در یک تیم نظامی به فعالیت‌شان ادامه دهند و جدایی این 3 نفر هم قطعی به نظر می‌رسد.

دیگر بازیکنی که این روزها صحبت از جدایی‌اش مطرح شده است، مرتضی تبریزی، مهاجم ذوب‌آهن است که مورد توجه استقلالی‌ها قرار دارد و خودش هم ظاهراً به این انتقال بی‌میل نیست. صحبت از معاوضه او با بازیکنانی از جمله حسن بیت‌سعید و سجاد شهباز‌زاده است.

اگر این 5 بازیکن را از جمع ذوبی‌ها جدا شده قلمداد کنیم و با استناد به حرف سرمربی تیم، 5 بازیکن در نیم فصل جذب تیم شوند، چهره‌ای متفاوت از ذوب‌آهن در نیم فصل دوم خواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز