خبرگزاری کار ایران

درخواست افزایش بودجه آذری از کارخانه؛

ذوب‌آهن برای آسیا تیم می‌بندد؛ سروش، خالد، بختیار و... در فهرست قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۵۱۱

با آسیایی شدن ذوب‌آهن، این باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از اینکه کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها رای به حذف نفت تهران از رقابت‌های آسیایی داد، مشخص شد ذوب‌آهن باید به عنوان نماینده چهارم ایران راهی پلی‌آف شود.

در همین راستا و با تغییر برنامه‌ای که برای باشگاه ذوب‌آهن ایجاد شده است، مدیران باشگاه تصمیم به درخواست افزایش بودجه و بستن یک تیم قدرتمند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند تا حضوری قدرتمند در رقابت‌های آسیایی داشته باشند.

ذوب‌آهن که بودجه اول فصل خود را به خاطر نداشتن سهمیه آسیایی نسبت به سال‌های قبل کاهش داده بودند، قرار است مجدداً بودجه حضور در این رقابت‌ها را دریافت کرده و به همین منظور قرار است در جلسه‌ای که به زودی برگزار می‌شود، از کارخانه ذوب‌آهن درخواست تخصیص بودجه لازم صورت بگیرد.

ذوب‌آهن پیش از این قصد حضور خیلی فعال در پنجره زمستانی نقل و انتقالات را نداشت ولی حالا با شرایط جدید، برنامه این تیم تغییر کرده است و قرار است به زودی مذاکره با چند مهره با تجربه و کلیدی لیگ برتر آغاز شود.

در این میان صحبت از جذب نفراتی مثل هرایر مگویان، بختیار رحمانی، سجاد شهباززاده، خالد شفیعی، سروش رفیعی، میثم دورقی و... مطرح است که باید دید در نهایت باشگاه با کدام بازیکنان وارد مذاکره خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز