خبرگزاری کار ایران

پشت پرده ابقای سرمربی ذوب‌آهن؛

بازی با نفت آخرین فرصت قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۳۳۸

در صورتی که ذوب‌آهن مقابل نفت نتیجه نگیرد ممکن است اتفاقاتی در این تیم بیافتد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست سنگین و پرگل ذوب‌آهن در دیدار با پرسپولیس با نتیجه 4 بر صفر در ادامه نوار ناکامی‌های این تیم باعث شد شائبه‌هایی مبنی بر تغییرات در کادرفنی این تیم ایجاد شود و حتی مدیرعامل باشگاه مصاحبه‌ نسبتاً تندی انجام داد که نشان از نارضایتی از عملکرد سرمربی این تیم داشت.

به همین منظور نشست هیات مدیره باشگاه روز گذشته برگزار شد و با وجود اینکه خبر از برکناری قلعه‌نویی داده شده بود، سرمربی ذوبی‌ها در سمت خود ابقا شد و گفته شد برنامه‌های وی برای نیم فصل دوم مورد تایید قرار گرفته است.

با این وجود از اصفهان خبر می‌رسد در مورد قلعه‌نویی در میان اعضای هیات مدیره اختلاف نظر وجود داشته ولی پس از بحث و بررسی‌های زیاد به این نتیجه رسیدند تا برای حفظ آرامش تیم فعلاً هفته پایانی نیم فصل اول را پشت‌سر بگذارند و بعد از آن به بررسی دقیق‌تر شرایط تیم بپردازند.

در همین راستا شنیده می‌شود نتیجه بازی ذوب‌آهن - نفت تهران در هفته پانزدهم هم تاثیر زیادی دارد و اگر ذوبی‌ها در این دیدار هم نتیجه نگیرند ممکن است قلعه‌نویی نیم فصل دوم را در این تیم حضور نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز