خبرگزاری کار ایران

مسعود همامی: باشگاه پیکان می‌خواهد حکم جلب مرا بگیرد

مدارکم را برای شکایت به فیفا ارسال خواهم کرد/ پرسپولیس محروم شد کسی از من ناراحت نشود

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۲۸۸

گلر سابق پرسپولیس از پیگیری شکایت خود توسط مراجع بین‌المللی خبر داد.

مسعود همامی، دروازه‌بان سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص پرونده بدهی خود از این باشگاه اظهار داشت: طلب من از باشگاه پرسپولیس یک میلیارد و شصت میلیون تومان بوده است که شامل قراردادم با این تیم و غرامت فسخ یک طرفه قرارداد بوده است که در استیناف غرامت آن کسر شده و تبدیل به 700 میلیون تومان شده است و این حکم 4 بار در تجدید‌نظر خواهی استیناف تایید شده است.

وی افزود: فرصت قانونی پرسپولیس برای اعتراض و رسیدگی به این پرونده تا ابتدای سال 95 بود و از آن تاریخ به بعد هم غیرقانونی 4 بار تجدید نظرخواهی داشته‌اند در حالیکه تجدید نظر خواهی یکبار انجام می‌شود. 2 بار از این 4 بار هم در کمتر از 2 ماه داده شده است. ما هر 4 بار در کمیته استیناف حاضر شدیم و هر بار حق به من داده شد.

گلر سابق پرسپولیس در مورد رفتار مسئولان باشگاه و اینکه آیا صحبت رو در رو داشته‌اند یا نه گفت: آنها باید با من تماس می‌گرفتند ولی این کار را نکردند. کمیته استیناف گفت توافق کنید و مسئولان باشگاه هم گفتند با تو تماس می‌گیریم ولی نگرفتند. من خودم با آنها تماس نمی‌گیرم چرا که اینکار به زیانم تمام می‌شود.

همامی در ادامه با اشاره به روند پیگیری طلبش عنوان کرد: من در حال حاضر مدارکم را برای ترجمه فرستاده‌ام و تا 2 روز آینده حاضر می‌شود و بعد از آن شکایتم را به مراجع بین‌المللی و فیفا ارائه می‌دهم و از این طریق پیگیری خواهم کرد. این آخرین اخطارم به مسئولان باشگاه است و فردا اگر حکمی از فیفا برایشان آمد نگویند نمی‌دانستیم. اگر محکومیت و محرومیتی ایجاد شد دیگر مقصر من نیست.

وی در ادامه با اشاره به اعتراض هواداران پرسپولیس در صفحه‌شخصی‌اش عنوان کرد: افرادی که در صفحه اینستاگرام من شخصیت خودشان را نشان دادند طرفدار پرسپولیس نیستند ولی من از آنها سوال دارم که اگر یک ماه حقوق نگیرند از آن می‌گذرند و می‌توانند زندگی خود را بچرخانند؟ من به خاطر پرسپولیس هم ضرر مالی دادم هم فوتبالی. من را منتظر نگه داشتند تا روز آخر و در حالیکه پیشنهاد لیگ برتری داشتم مجبور شدم بروم لیگ یک بازی کنم.

گلر سابق پرسپولیس در ادامه یادآور شد: به خاطر آمدن به پرسپولیس 200 میلیون چک به باشگاه پیکان دادم که همین روزها حکم جلب من را می‌گیرند. چرا از من انتظار دارند از حق خودم و خانواده‌ام بگذرم؟

هماهی در پایان خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها را کردم تا مسئولان پرسپولیس بدانند مدارک من به زودی ترجمه شده و به فیفا ارسال می‌شود و اگر قصد دارند کاری بکنند دست به کار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز