خبرگزاری کار ایران

برای دریافت‌طلب ۱۸۰هزار دلاری؛

وینگادا از فدراسیون‌فوتبال‌ایران به فیفا شکایت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۵۷

شکایت نامه سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید چند روز قبل به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید بابت دریافت باقی مانده قرارداد خود و همچنین ۴ ماه حقوق عقب افتاده اش از فدراسیون فوتبال کشورمان به فیفا شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نلو وینگادا سرمربی پرتغالی تیم امید که بعد از بازی های آسیایی اینچئون به کشورش بازگشت، به دلیل مشکل مالیاتی نتواست به ایران بازگردد. همین مساله باعثشد تا مسئولان فدراسیون فوتبال به فکر انتخاب جایگزینی برای وی باشند که در این میان، زلاتکو کرانچار سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان به عنوان جدی ترین گزینه مطرح شده که البته از شواهد و قرائن چنین برمی آید که کرانچار نیز به دلایل مختلف از جمله مخالفت کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان، نمی تواند سرمربیگری تیم امید را برعهده بگیرد.

براین اساس و در شرایطی که حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید از قطع همکاری قطعی با وینگادا خبر می‌دهد و هر روز گزینه‌های جدیدی نیز برای جانشینی وینگادا مطرح می‌کند، سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران به فیفا شکایت کرده تا مطالبات خود را دریافت کند.

وینگادا از مجموع ۳۶۰ هزار دلار قرارداد خود ۱۲۰ هزار دلار طلبکار است. ضمن اینکه ۶۰ هزار دلار نیز بابت دستمزد خود از فدراسیون فوتبال کشورمان طلب دارد. این در حالی است که فدراسیون باید ۴۰ هزار دلار پول دستیار وینگادا را نیز بپردازد که با این شرایط فدراسیون فوتبال می بایست در مجموع ۲۲۰ هزار دلار به وینگادا و دستیار هموطن وی پرداخت کند.

گفتنی است، شکایت نامه سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید چند روز قبل به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز