خبرگزاری کار ایران

قدردانی اسطوره ایتالیا از دو ستاره بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۵۷

جیجی بوفون از ایوان راکیتیچ و جوردی آلبا تشکر کرده است.

به گزارش ایلنا، راکیتیچ که با تیم ملی کرواسی به جام جهانی راه یافته، گفت: «دوست دارم به بوفون بگویم جای من را بگیرد، زیرا کاری که او برای فوتبال انجام داده فوق‌العاده بوده و بی‌نظیر. زمانی که یک کودک ترکیب دلخواهش را می‌نویسد، بوفون را در دروازه می‌گذارد. واقعا افسوس که او نمی‌تواند جام جهانی را تجربه کنم و واقعا دوست دارم به او این فرصت را بدهم.»

بوفون می‌توانست با رسیدن به جام جهانی، نخستین بازیکنی شود که در شش دوره جام جهانی حضور یافته است اما ایتالیا برابر سوئد شکست خورد و به این مسابقات نرسید.

بوفون در جواب به راکیتیچ در توییتر نوشته است: «به‌عنوان یک دروازه‌بان می‌توانم بازی کنم اما اینکه هافبک تیم ملی کرواسی باشم و در پست تو بازی کنم شاید ایده خوبی نباشد! این را به خاطر خودت می‌گویم! از شوخی گذشته، حرف‌های تو هدیه بزرگی بود. ممنونم از تو و جوردی آلبا: پیراهن من منتظر رسیدن به دست شماست.»

آلبا هم بسیار از بوفون ستایش کرده بود. او گفته بود: «بوفون بزرگترین دروازه‌بان تاریخ است و اینکه ایتالیا به جام جهانی نرسیده، جنایت است. من عاشق این هستم که پیراهنم را با او تعویض کنم و آن را در کلکسیونم قرار دهم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز