خبرگزاری کار ایران

با استقلال توافق نکردم

حمودی: بعضی‌ها چشم دیدن موفقیت پیکان را ندارند/ چرا جلالی در استقلال جادو نکرد؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۹۲

مدافع پیکان تهران درباره شایعات مطرح شده درخصوص جادوگری مجید جلالی اظهاراتی را مطرح کرد.

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار پیکان تهران برابر صنعت نفت آبادان گفت: تنها یک روز در تعطیلات تمرین نکردیم و با تلاش بیشتر آمادگی‌مان را حفظ کردیم. در این بازی خیلی خوب ظاهر شدیم ولی متاسفانه هم شانس با ما یار نبود و البته تصمیمات داوری هم بی تاثیر نبود؛ به هر حال بعد از 7بازی پیروزی به تساوی رسیدیم.

مدافع پیکان ادامه داد: شرایط مطلوبی داریم و می‌توانستیم بازی را ببریم ولی بدون حاشیه تا اینجای جدول پیش رفته‌ایم. از نظر مالی هم مشکلی نداریم و نرمال هستیم. از آقای شیعی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی می‌کشند که تیم به اینجا رسیده‌ است.

حمودی که سابق همکاری با مجید جلالی پاس همدان را دارد درباره شایعاتی که در حوالی این تیم پدید آمده، اظهار داشت: من سال‌هاست آقای جلالی را می‌شناسم و اینگونه شایعات را به ایشان نسبت دادن واقعا زشت است و جای تاسف دارد. همه جلالی را در فوتبال به عنوان آقا معلم می‌شناسند. این حرف‌ها برای فوتبال ما بد است. هر جا که با ایشان همکار بودم جز خوبی و توکل به خدا در برنامه‌های ایشان ندیدم.

حمودی افزود: اگر این حرف‌هایی که درباره جادوگری مطرح می‌شود واقعیت هم باشد چرا آقای جلالی در استقلال اهواز و فولاد این کار را نکردند؟ یک بار هم پیکان به بالای جدول رسیده اینگونه ما را به حاشیه می‌برند. تیم ما اسکلت پارسال را حفظ کرده و با حضور بازیکنان جدید رو به جلو پیش می‌رویم. تمرین ما که ساعت 3 برگزار می‌شود آقای جلالی و کادرفنی از ساعت 9 در مجموعه ورزشی هستند و زحمت می‌کشند. واقعا جای تاسف دارد و ما هنوز در نیم فصل اول هستیم. چرا بعضی‌ها چشم دیدن موفقیت ما را ندارند؟ بعضی‌ها باید پول بگیرند تا تیم‌ها را به حاشیه نبرند. تیمی ما با پتانسیل و نظم انضباط به صدر جدل نزدیک شده. اینگونه حرف‌ها اگر واقعیت دارد چرا بقیه انجام نمی‌دهند؟ مگر می‌شود کسی با شیطان و جن نتیجه بگیرد؟

حمودی درباره محرومیت امیرحسین صادقی عنوان کرد: به هر حال این تخلف صورت گرفته و باید با جریمه نقدی این مسئله را تمام می‌کردند. یک مبلغی تعیین می‌شد که باشگاه در این مرحله دچار ضرر نشود. از نظر من در این بین باشگاه پیکان بیشتر از صادقی ضرر کرده است.

حمودی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد درباره تسویه حساب با این باشگاه گفت: طلبم به باشگاه استقلال را نبخشیدم و با من هنوز در این باره صحبتی نشده است. شکایت نکرده‌ام اما خواستار گفت‌وگو برای تفاهم هستیم تا به حقمان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز