خبرگزاری کار ایران

رکوردی که در پله هفت متوقف شد

جلالی به قلعه‌نویی نرسید

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۵۱۶

شاگردان جلالی از هشتمین پیروزی پیاپی باز ماندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجید جلالی که با پیکان نتایج خیلی خوبی در لیگ هفدهم گفته است، بعد از 7 پیروزی پیاپی مابین هفته‌های پنجم تا یازدهم لیگ برتر، مقابل صنعت نفت به تساوی رضایت داد و نوار پیروزی‌هایش قطع شد.

پیکان در صورت غلبه بر صنعت نفت به رکورد 8 پیروزی پیاپی می‌رسید و با بالاترین رکورد تاریخ لیگ برتر از این نظر برابری می‌کرد.

این رکورد در اختیار تیم سپاهان در فصل نهم است که اولین سال حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم بود و توانست در 8 دیدار پیاپی به پیروزی برسد و رکورد ویژه‌ای به نام خود ثبت کند.

هشت پیروزی متوالی مقابل راه‌آهن، ابومسلم، پیکان، پرسپولیس، استقلال، مس کرمان، فجرسپاسی و استقلال اهواز و کسب ۲۴ امتیاز فاصله قابل توجهی میان آنها و سایر رقبا ایجاد کرد. جالب اینکه آنها در این ۸ بازی ۵ گل دریافت و ۲۴ گل هم زدند. قلعه‌نویی همان فصل با سپاهان قهرمان شد.

اما در فصل جاری پیکان با مجید جلالی که اصلا شروع خوبی نداشت با کسب هفت پیروزی متوالی در آستانه رسیدن به رکورد امیر قلعه‌نویی بود ولی موفق نشد به آن برسد. آقا معلم پیروزی‌هایش را از هفته پنجم آغاز کرد. فولاد، پرسپولیس، نفت تهران، سیاه‌جامگان، گسترش، تراکتورسازی و سپاهان تیم‌هایی بودند که مقابل پیکان شکست خوردند. آنها هشتم با صنعت نفت آبادان روبه‌رو شدند تساوی یک - یک در این دیدار پایان نوار پیروزی‌هایشان بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز