خبرگزاری کار ایران

حمید کاظمی در گفتگو با ایلنا

نکونام به خونه به خونه جان داد/ کار ملوان را تمام می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۴۶۵

مدافع خونه به خونه معتقد است حضور جواد نکونام روی نیمکت این تیم تغییرات زیادی را در نتیجه گیری ایجاد کرده است.

حمید کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره نتایج کسب شده خونه به خونه با گذشت 13 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: تا به اینجا خوب پیش رفته‌ایم و بازی هفته گذشته را هم باید می‌بردیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که که با درخشش دروازه‌بان حریف موفق نشدیم سه امتیاز بگیریم و به هر حال یک امتیاز هم برای ما خوب بود اما هدف ما پیروزی در هر بازی است.

کاظمی درباره رویارویی با ملوان بندرانزلی در هفته چهاردهم اظهار داشت: بازی واقعا سختی خواهیم داشت و آنها در فاز تهاجمی خوب عمل کرده اند. ان شاء الله از امتیاز میزبانی استفاده و کار ملوان را تمام می‌کنیم تا  فاصله با صدر جدول را کاهش بدهیم. با پیروزی می‌توانیم بازی قبلی را جبران کنیم.

مدافع باسابقه بابلی‌ها درمورد حضور جواد نکونام در خونه به خونه گفت: خداراشکر، آقای نکونام از زمانی که به تیم ما آمدند جان تازه‌ای به روند نتیجه گیری داده‌اند و در جام حذفی هم خوب بودیم. اینها نشانگر تدبیر و شخصیت ایشان است که در تیم ملی خوب بوده‌اند و حال به بازیکنان تجربیات را انتقال می‌دهند. 7هفته است که گل نخوردیم و این نشانگر تجربه آقای نکونام است.

کاظمی درباره اینکه خونه به خونه می‌تواند حضور در لیگ برتر را تجربه کند، عنوان کرد: همه ما این را می‌دانیم که قول دادن درباره صعود به لیگ برتر اشتباه است ولی با سعی و تلاش بیشتر همچنین حمایت هواداران می‌‌توانیم به آینده امیدوار باشیم. حمایت مسئولان هم خوب بوده قول هایی هم داده اند که شرایط موجود برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز