خبرگزاری کار ایران

خوشحالی نمایندگان ایران از محرومیت عراقی ها

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۳۳۷

اولتیماتوم ای‌اف‌سی به باشگاه‌های آسیایی برای کسب مجوز حرفه‌ای و پرداخت بدهی‌ها تنها مختص ایران نیست

.به گزارش ایلنا، ای‌اف‌سی به باشگاه‌های آسیایی در سطح قاره ضرب‌الاجل داده تا با پرداخت بدهی‌ها و البته سایر الزامات، مجوز حرفه‌ای خود را کسب کنند. اتفاقی که اگر چه توسط باشگاه‌های ایرانی به سختی انجام شد اما در عراق کشور همسایه ما به جایی نرسید و همین سبب شده تا باشگاه‌های این کشور برای ادامه حیات و حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند.

عراق در فصل جدید لیگ قهرمانان نماینده‌ای ندارد. این ادعای روزنامه فوتبال عراق است که نوشته دلیل محرومیت جدید نمایندگان این کشور، پاسخ ندادن به مکاتبات کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است.

این خبر هر چقدر برای عراقی‌ها بد است برای فوتبال کشورمان اتفاق خوبی محسوب می‌شود چرا که سهمیه ایران در فصل گذشته نیز 2+2 بود ولی با محرومیت عراق از حضور در این مسابقات، نصف سهمیه این کشور به ایران داده شد تا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 1+3 بماند.

 با توجه به قرار گرفتن رده باشگاهی ایران در رده هفتم اگر در رده‌بندی جدید ای‌اف‌سی جایگاه ایران تغییر نکند مثل سال گذشته سهمیه عراق به ایران داده می‌شود و در فصل 2018-2017 لیگ قهرمانان آسیا ایران با سهمیه 1+3 حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز