خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته فنی فوتبال خبر داد:

پیشنهاد ایران برای میزبانی مقدماتی نوجوانان و جوانان آسیا / تبریز و مشهد شهرهای پیشنهادی

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۳۴

امکانات و ورزشگاه های دو شهر تبریز و مشهد از نظر استانداردهای لازم مورد تایید ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته و پیشنهاد ایران با استقبال کنفدراسیون آسیا روبرو شده است.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال از پیشنهاد میزبانی کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال نوجوانان و جوانان آسیا خبر داد.

فریدون معینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر افزود: مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال نوجوانان و جوانان آسیا در دو رده سنی کمتر از ۱۶ و ۱۴ سال شهریور و مهر ماه سال ۹۴ برگزار خواهد شد که کشورمان درخواست میزبانی هر دو رده را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده است.

وی از شهرهای تبریز و مشهد به عنوان شهرهای پیشنهادی ایران نام برد و اظهار داشت: خوشبختانه امکانات و ورزشگاه های این دو شهر از نظر استانداردهای لازم مورد تایید ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته و پیشنهاد ایران با استقبال کنفدراسیون آسیا روبرو شده است.

معینی در بخش پایانی سخنان خود گفت: تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان کشورمان در حال حاضر اردوهای منظمی را زیر نظر حمید علیدوستی و امیرحسین پیروانی دنبال می کنند و در تلاشیم تا حداکثر ظرف یک ماه آینده اسامی ۵۰ بازیکن را در این دو رده به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز