خبرگزاری کار ایران

سرپرست استقلال تشریح کرد:

آخرین وضعیت جباری، اشکان دژآگه و جذب مهاجم توسط استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۱۵۸

عبداللهی در باره اینکه برنامه استقلال برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه چیست؟ بیان داشت: باشگاه خودش پیگیر موضوع است البته ما هم در تیم به زودی یک کمپین درست خواهیم کرد

نصراله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص آخرین شرایط تیم اظهار داشت: اردوی خوبی را در کیش برگزار کردیم نیازهای کادر فنی تا حدودی برطرف شد یک دیدار دوستانه هم برگزار کردیم و عصر امروز به تهران بازخواهیم گشت.

عبداللهی در خصوص اینکه گفته می‌‌شود مشکل جباری حل شده است یا خیر؟ افزود: در این باره شفر تصمیم‌گیری می‌کند اما مطمئن باشید وضعیت جباری یک جور خوب حل می‌شود.

سرپرست استقلال در خصوص برنامه این تیم برای دیدار مقابل سیاه جامگان خاطرنشان کرد: فردا هم تمریناتمان را دنبال خواهیم کرد جمعه تمرین نخواهیم داشت و دور جدید برنامه تیم از شنبه پیگیری خواهد شد.

عبداللهی در باره اینکه برنامه استقلال برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه چیست؟ بیان داشت: باشگاه خودش پیگیر موضوع است البته ما هم در تیم به زودی یک کمپین درست خواهیم کرد تا کسانی که می‌خواهند کمک کنند به این تیم بپیوندند.

وی در خصوص شایعه حضور دژاگه در استقلال عنوان کرد: دژاگه بازیکن بزرگی است اما بیشتر دنبال یک گلزن هستیم چون در تیم ما یک مهاجم گلزن کم داریم.

عبداللهی در پایان درباره شکایت صادقی از استقلال به فیفا گفت: همه طلبکاران حق دارند حتی صادقی امیدوارم هر چه زودتر مشکل طلبکاران هم با استقلال حل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز