خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: شفر فیلم بازیهای جباری رادید

مگر ساناک بدنساز است که از هیکل او ایراد می‌گیرند/ 3 بازیکن جدید جذب می‌شوند/ رحمتی هیچ جا نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۰۱۷

حضور مربی جدید استقلال به اتفاقی برای انتقاد مجدد از این مجموعه تبدیل شده است.

نصراله عبداللهی سرپرست استقلال در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین شرایط این تیم  در اردوی کیش اظهار داشت: امروز یک دیدار دوستانه مقابل منتخب کیش هم داشتیم شرایط تیم خوب است. بازیکنان روزی دو نوبت تمرین می‌کنند. امکانات عالی است و جا دارد از مسوولین جزیره کیش بابت فراهم کردن امکانات تشکر کنیم.

وی درخصوص آخرین وضعیت برزای ادامه داد: برزای و محسن کریمی با ما تمرین می‌کنند. در نیم فصل آنها را جذب خواهیم کرد البته قرار است یک مهاجم خارجی هم به جمع نفرات ما اضافه شود.

سرپرست استقلال درخصوص شرایط مجتبی جباری افزود: شفر فیلم بازی‌های جباری را دیده است قرار است پرونده پزشکی وی را نیز بررسی کرده و سپس در خصوص وضعیت وی تصمیم‌گیری شود.

عبداللهی در خصوص انتقاداتی که به هیکل شاناک مربی جدید استقلال شده است خاطر نشان کرد: مشابه هیکل شاناک در فوتبال وجود دارد مگر پوشکاش با 150 کیلو مربی المپیاکوس ایران نبود؟ در ثانی قرار است مگر او بدنساز است که از هیکل او ایراد می‌گیرند.

سرپرست استقلال در پایان درخصوص شایعه جدایی رحمتی گفت: رحمتی بزرگ استقلال است او با ما قرارداد دارد و هیچ‌جا نمی‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز