خبرگزاری کار ایران

اردوی خوبی در کیش برگزار کردیم

طاهری:برایم فرقی نمی کند دستیار اول باشم یا پنجم

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۰۵۹

طاهری درباره حضور مربی جدید در جمع استقلالی‌ها تصریح کرد: تصمیم کادر فنی تصمیم شفر بود که مربی جدید اضافه شود

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بیژن طاهری مربی استقلال در خصوص آخرین شرایط استقلال پیش از دیدار مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: شرایط خوبی را داریم یک اردوی بسیار خوبی را در جزیره کیش پشت سر گذاشتیم و بازیکنان روزی دو نوبت تمرین کردند.

وی ادامه داد: یک دیدار دوستانه مقابل منتخب کیش برگزار کردیم که در این دیدار به دنبال پیدا کردن نقاط ضعف و قوت تیم بودیم که خدا را شکر برگزاری این دیدار دستاورد خوبی برای ما داشت.

طاهری درباره حضور مربی جدید در جمع استقلالی‌ها تصریح کرد: تصمیم کادر فنی تصمیم شفر بود که مربی جدید اضافه شود همه اعضای کادر فنی در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند تا تیم به موفقیت برسد.

مربی استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود با حضور مربیان خارجی وی دستیار سوم خواهد بود، گفت: برای من فرقی نمی‌کند که دستیار اول باشم یا پنجم. مهم این است که به استقلال کمک کنیم.

طاهری در پایان گفت: بازی سختی مقابل سیاه جامگان داریم. آنها تیم بسیار خوبی هستند با توجه به اینکه در خانه خود میزبان هستند به دنبال کسب پیروزی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز