خبرگزاری کار ایران

ادعای رسانه های هلندی

بازی با ونزوئلا برای جهانبخش،‌جدالی متفاوت بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۶۴۷

رسانه‌های هلند از متفاوت بودن دیدار ایران برابر ونزوئلا برای علیرضا جهانبخش خبر دادند.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های هلند معتقدند مصاف روز گذشته ایران و ونزوئلا برای علیرضا جهانبخش، جدالی خاص و فراموش‌نشدنی بوده است.

دیدار تدارکاتی روز گذشته تیم ملی کشورمان برابر ونزوئلا در هلند، یک دیدار آزمایشی  بود.برگزاری این دیدار جنبه‌های مثبت زیادی داشت. از جمله این که روند پیروزی‌های تیم ملی همچنان حفظ شد و سال میلادی با پیروزی دیگر خاتمه یافت.همچنین کی‌روش که اکنون در مرحله «محک زدن»‌ نیروهای جوان برای ایجاد پشتوانه‌های مطلوب برای تیم اصلی خود در جام جهانی روسیه‌ است، از توانمندی جوانانش به آگاهی و برداشت‌های تازه‌ای رسید.

 

اما از منظر شخصی این دیدار برای بازیکنی همچون علیرضا جهانبخش، جدالی متفاوت با سایر دیدارهای قبلی بود.در این مورد سایت آپ‌دیت هلند در گزارش بازی خود به این نکته اشاره کرده است:بازی با ونزوئلا مصاف ویژه‌ برای جهانبخش بود.او با گلی که زد، از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

گزارشگر این سایت عنوان کرد جهانبخش که در تیم آلکمار هلند توپ می‌زند، قبلا در روزگاری که در نایمخن توپ می‌زد، در «گوفرت اشتادیون» ورزشگاه محل انجام بازی بارها پا به توپ شد و با فضا کاملا آشنا بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز