خبرگزاری کار ایران

انتقام از حریف انگیزه ما را بیشتر می‌کند

سینا عشوری: خاطره تلخ استقلال خوزستان قرار نیست تکرار شود/ از اول هدف‌مان قهرمانی جام حذفی بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۸۳۱

هافبک تراکتورسازی از رویارویی دوباره با استقلال خوزستان در جام حذفی می‌گوید.

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قرعه‌کشی جام حذفی و تقابل با استقلال خوزستان اظهار داشت: قرعه‌ سختی به ما خورد و نمی‌توان با توجه به جایگاه استقلال خوزستان در جدول این قرعه را آسان در نظر گرفت. آنها تیم جوان و خوبی هستند و بازی در اهواز مقابل این تیم سخت است. ما یک بار مقابل این تیم در لیگ برتر بازی کرده‌ایم و می‌دانیم چه تیم خوب و با کیفیتی هستند ولی برای برد به زمین خواهیم رفت.

وی در مورد اینکه در هفته اول مقابل استقلال خوزستان شکست خوردند گفت: در آن دیدار موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم و ستاره زمین دروازه‌بان استقلال خوزستان بود و فرصت‌های زیادی از ما گرفت و از آن طرف روی بدشانسی دروازه تیم ما باز شد و متاسفانه شکست خوردیم. اینجور بازی‌ها که انگیزه جبران شکست و انتقام در آن وجود دارد جذابیت خاص خودش را دارد و با انگیزه مضاعف به زمین می‌رویم.

هافبک تراکتورسازی در مورد خاطره تلخش از آن بازی که منجر به مصدومیت و دوری طولانی مدتش از میادین شد عنوان کرد: خاطره تلخی بود ولی مصدومیت همیشه جزئی از فوتبال است و برای هر بازیکنی اتفاق می‌افتد. قرار نیست دوباره این اتفاق تکرار شود و من ترسی از رویارویی مجدد با استقلال خوزستان ندارم. هرچند خاطره تلخ اهواز به این زودی‌ها فراموشم نمی‌شود.

عشوری در مورد هدف تراکتورسازی در جام حذفی گفت: هدف ما از ابتدا قهرمانی در جام حذفی بوده و سعی داریم با تلاش زیاد به فینال برسیم و خاطره تلخ فینال سال گذشته را فراموش کنیم. سال گذشته حواشی زیادی ایجاد شد که مانع از نتیجه‌گیری ما در فینال شد ولی امسال سعی داریم جبران کنیم.

وی در پایان با اشاره به جام شهدا که با حضور تراکتورسازی برگزار می‌شود افزود: این یک جام دوستانه است و قهرمانی در آن خیلی مهم نیست و فقط کمی حالت انگیزشی دارد. مهم این است که دو دیدار تدارکاتی خوب برگزار می‌کنیم که در طول تعطیلات به کمک تیم ما می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز