خبرگزاری کار ایران

تنبیه باشگاه مارسی برای پاتریس اورا

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۲۶۱

مدافع فرانسوی که پیش از دیدار هفته اخیر این تیم در لیگ اروپا با حرکتی غیرورزشی بازی تیمش را از دست داد، اکنون با حکم تعلیقش مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، پاتریس اورا پیش از آغاز بازی المپیک مارسی برابر مقابل ویتوریا گیمارش در لیگ اروپا به هوادارانی که نمایش هفته‌های اخیرش را با اهانت پاسخ داده بودند را با حرکتی عجیب رو به رو کرد. اورا یکی از هوادارانی که کنار تابلوهای تبلیغاتی آمده بودند تا به او حمله کنند را با لگد زد تا پیش از آغاز بازی را کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شود.

یوفا اعلام کرده بود درباره این تخلف رای را صادر خواهد کرد که اورا حداقل با یک جلسه محرومیت از همراهی مارسی مواجه خواهد شد اما باشگاه پیش از یوفا دست به کار شد و در حکمی فعالیت اورا را تعلیق کرد.

باشگاه المپیک مارسی با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن این رفتار می گوید: «پاتریس اورا بعنوان یک بازیکن حرفه ای باتجربه نباید به این صورت نامناسب واکنش نشان دهد.» در قسمت دیگری از این بیانیه «رفتار غیرقابل قبول از سوی مشتی از تماشاگران با هدف تحریک و توهین و ابراز تنفر» محکوم شده است.

بر این اساس باشگاه المپیک مارسی تحقیقات خود درباره این رویداد را تکمیل می کند و در آینده با احضار پاتریس اورا تدابیر اتخاذ شده علیه وی را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز