خبرگزاری کار ایران

لشگرکشی مردان کونته به امپراتوری رم

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۵۸

ادین ژکو، مقابل ادن آزار. مصاف امشب رم و چلسی در استادیو المپیکو می‌تواند دوئلی میان دو ستاره هجومی باشد.

به گزارش ایلنا، ژکو در رم و آزار در چلسی در تساوی 3 بر 3 دو هفته پیش دو تیم در استمفوردبریج هر یک دو گل زدند. آزار، بازیساز بلژیکی چلسی در این تیم با هم‌تیمی اسپانیایی‌اش آلوارو موراتا که یک خط جلوتر از او بازی می‌کند، زوج خطرناکی را تشکل داده است، زوجی که در بازی رفت مقابل رم آبی‌پوشان لندن را دو گل پیش انداخت.

گل‌های رم در آن بازی اما رم را به بازی برگرداند، رمی که گل سوم را هم زد. آزار اما با زدن گل دوم خود، تیمش را از شکست خانگی نجات داد تا امتیازات میان میزبان انگلیسی و میهمان ایتالیایی تقسیم شود. حالا دو تیم دوباره قرار است با هم روبه‌رو شوند و همه انتظار دارند که ژکو و آزار مهره‌های کلیدی تیم‌های تحت هدایت اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو و آنتونیو کونته در مصاف حساس گروه C لیگ قهرمانان اروپا باشند.

چلسی در حال حاضر با 7 امتیاز از سه بازی صدرنشین گروه است و دو امتیاز از رم بیشتر دارد. این تیم می‌تواند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند اگر اتلتیکومادرید نتواند قره‌باغ آذربایجان را در اسپانیا شکست دهد.

آزار هشدار داده که روی فرم است و می‌خواهد به تیمش کمک کند با دستان پر ایتالیا را ترک کنند. آزار 26 ساله به دلیل مصدومیت قوزک، ابتدای فصل جاری را از دست داد اما سه گلی که برای چلسی در سه بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند، نشان داده که توانسته به اوج برگردد. در طرف مقابل هم اما آمار ژکو برای رم فوق‌العاده بوده است. مهاجم 31 ساله‌ای که به لطف دوران بازیگری‌اش برای منچسترسیتی شناخت خوبی از لیگ برتر و تیم‌های جزیره دارد، فصل گذشته برای رم 29 گل زد. او در این فصل هم در تمامی رقابت‌ها 10 گل زده است که شامل 7 گل در سری A می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز