خبرگزاری کار ایران

باید قراردادش را تمدید کنید!

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۹۰۱

از قرارداد سسک فابرگاس با چلسی تنها 18 ماه باقی مانده و سکوت هولناکی درباره قرارداد جدید او برقرار شده است.

به گزارش ایلنا،تابستان شایعه شده بود که احتمالا مذاکرات شروع می‌شود اما هیچ اتفاقی نیفتاد.فابرگاس حتما درباره آینده‌اش در چلسی تردید دارد. او فصل گذشته، بیشتر نیمکت‌نشین بود اما برابر بورنموث نشان داد که همچنان بازیکنی کلیدی برای چلسی است.

او در این فصل و پس از جدایی نمانیا ماتیچ، در تمامی دیدارهای لیگ برتر به جز یک مسابقه در ترکیب ثابت بوده و تاثیر خود را گذاشته است.

او تولد 30سالگی‌اش را هم پشت سر گذاشته است و سران چلسی علاقه‌ای به قراردادهای بلندمدت با بازیکنان مسن‌تر ندارند اما فابرگاس باید استثنای آنها باشد.

درباره اسوالدو آردیلس، هافبک سابق تاتنهام می‌گفتند که او توپ را به شما پاس نمی‌دهد، بلکه به شما قرض می‌دهد. فابرگاس هم همینطور است. زمانی که او در عمق پاس می‌دهد پاس‌هایش ساده است اما خودش همیشه حرکت می‌کند تا توپ را دوباره از شما بگیرد. برخلاف بسیاری از هافبک‌ها، او همیشه به دنبال پاسی است که به حریف آسیب بزند. او اواخر نیمه اول پاس بلند فوق‌العاده‌ای داد که ادن آزار به آن نرسید. او همچنین در کارهای دفاعی خیلی خوب عمل کرد و نشان داد نسبت به دفاع بی‌تفاوت نیست.

فابرگاس مقابل بورنموث بهترین بازیکن میدان نبود اما عالی بود. او همان نمایشی را داشت که همیشه دارد. آیا سران چلسی واقعا می‌توانند آرام بنشینند و آینده او را در این باشگاه روشن نسازند؟

راف الیس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز