خبرگزاری کار ایران

هرکسی رد می‌شود لقدی هم به ما می‌زند!

بیک زاده: تا پنج شنبه صبر می‌کنیم / 90 میلیون از استقلال طلب دارم؛ حاضرم تخفیف بدهم

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۴۱

مدافع نفت تهران عنوان کرد که مالک این باشگاه تا روز پنج شنبه از بازیکنان این تیم برای برطرف کردن اوضاع موجود وقت خواسته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ هاشم بیگ زاده در پایان دیدار نفت تهران برابر استقلال اظهار داشت: شرایط این بازی فرق می‌کرد و قبل از بازی به اردو نرفتیم. شب قبل از بازی آقای جهانیان جلسه ای را ترتیب دادند و قول دادند که روز پنج شنبه مشکلات ما را حل می‌کنند. 

وی ادامه داد: من فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد و اگر قرار بود درست شود تا حالا این اتفاق افتاده بود. فکری باید به حال ما کنند و شرایط در حدی است که در زمان تمرین آب معدنی نداریم. پای آبرو حداقل بازیکنان در میان است و امیدوار فکری کنند.

بازیکن نفت درباره اظهارات حمیدرضا جهانیان گفت: ناهار قبل از بازی را یکی از بازیکنان تهیه کرد. ایشان قول دادند و تا پنج شنبه منتظر هستیم اگر در این زمان درست نشد بالاخره یک تصمیمی می‌گیریم. اعتصاب فایده ندارد و در این بین خودمان خراب می‌شویم. نه فدراسیون و نه سازمان لیگ هیچ کدام پاسخگو نیستند. از دو سال پیش بازیکنان نفت دارند اعتصاب می‌کنند. مانند یتیم‌ها یک گوشه‌ای افتاده‌ایم و هر کسی که رد می‌شود به ما لگد می‌زند!

بیک زاده درباره طلبش از باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: از استقلال 900 میلیون تومان طلب دارم و به خاطر هواداران تا به امروز کاری نکردم. هیچ کسی با من تماس نگرفته و صحبتی نکردیم. ما مجبوریم به AFC شکایت کنیم. حاضرم تخفیف بدهم و به تفاهم برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز