خبرگزاری کار ایران

11 نکته درباره شکست ناباورانه کهکشانی ها در برابر خیرونا

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۷۹۱

رئال مادرید در برابر تیم گمنام خیرونا شناخته شد.

به گزارش ایلنا، روزنامه مارکا به شکست رئال مادرید به خیرونا پرداخت و 11 نکته در خصوص آن منتشر کرد : 

1- رئال در این فصل در بازیهای خانگی عملکرد خوبی نداشت اما در خارج از خانه آمار بسیار خوب بود. با این حال باخت در خیرونا باعث شد این روند خوب خاتمه یابد و رئال پس از رکورد تاریخی 13 برد پیاپی خارج از خانه شکست بخورد. 

2- عملکرد مهاجمان رئال مادرید در این بازی قابل قبول نبود. کریستیانو در کل این فصل لالیگا 1 گل زده است. بنزما نیز در محوطه جریمه حریف کاملا بی خطر بود. مدافعان خیرونا به راحتی بنزما و کریستیانو را مهار کردند. 

3- در این بازی فقط ایسکو در سطح خودش ظاهر شد. جدا از گلی که زد، تمام وظایف هجومی و دفاعیش را به خوبی انجام داد. البته تلاشش به تنهایی در استادیوم حریف حاصلی نداشت.

4- در فصل گذشته رئال در کناره ها بسیار خطر ناک بود، اتفاقی که دیشب به یک نقطه ضعف تشکیل شد. اشرف کاملا زیر سایه دنی کارواخال است. به خاطر سبک بازیش در فاز هجومی، زیزو بالاتر از ناچو او را انتخاب کرد اما در مقابل خیرونا ناموفق ظاهر شد. از سوئی مارسلو به عنوان یکی از کلیدی ترین مهره های رئال مادرید بعد از مصدومیت از سطح واقعیش دور شده است.

5- با مصدومیت واران، شمار بازیکنان مصدوم بالا رفت. تعداد مصدومیت ها در ابتدای فصل نگران کننده بوده است. 

6- رئال در این بازی در فاز هجومی بازهم مشکل داشت. چند موقعیت خراب شد. دیگر خبری از گل راموس در دقیقه 90 نبود و البته جای خالی بازیکنانی مثل خامس و موراتا برای خلق موقعیت و گلزنی حس شد.

7- دیروز زیدان از گزینه های موجود روی نیمکت استفاده کرد. اما عملکرد آسنسیو و لوکاس قابل قبول نبود. 

8- قبل از اینکه رئال مادرید 2 گل دریافت کند، 2 بار توپ به تیرک دروازه اش برخورد کرد. عملکرد رئال از نظر دفاعی قابل قبول نبود. 

9- با احتساب تساوی مقابل لوانته، رئال 5 امتیاز مقابل تیمهائی از دست داد که اخیرا به لالیگا بازگشته اند که این برای تیمی در سطح رئال قابل قبول نیست.

10- رئال مادرید می بایست با ادامه روند پیروزی هایش فاصله را با بارسا حفظ می کرد اما با شکست دیشب اختلاف امتیاز بیشتر شد.

11- رئال سال گذشته در دقایق پایانی امتیازات فراوانی گرفت اما در بازیهای امسال دیگر خبری از بازگشت های ثانیه آخر نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز