خبرگزاری کار ایران

پس از آشوب در کاتالونیا؛

سرمربی خیرونا: هیچ خطری رئال مادرید را تهدید نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۷۰۲

سرمربی تیم کاتالانی ابراز امیدواری کرد که دیدار فردای این تیم برابر تیم پایتخت اسپانیا در آرامش برگزار شود.

به گزارش ایلنا، دلفی گلی، سرمربی خیرونا، گفت که با وجود تنش‌ها به خاطر استقلال کاتالونیا هیچ خطری بازیکنان رئال مادرید در دیدار هفته دهم لالیگا برابر شاگردانش را تهدید نخواهد کرد. البته این ریسک بزرگی برای شاگردان زین الدین زیدان است که با وجود اتمسفر تنفر در کاتالونیا به عنوان تیم طرفدار دولت اسپانیا در خانه حریف دیدار فردا را برگزار کنند.

سرمربی خیرونا در گفت و گو با Radio COPE گفت: ما معتقدیم که اتفاقی نمی‌افتد. به رئال مادرید خوش آمد می‌گوییم و آنها در آرامش خواهند بود. همه می خواهند از یک روز عالی فوتبال لذت ببرند و این چیزی است که ما فکر می کنیم اتفاق خواهد افتاد. تدابیر امنیتی پیش از این دیدار در شهر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: امنیت این بازی همانند دیدارهای خانگی بارسلونا خواهد بود. ما طوری پیش می‌رویم که برای هر بازی خانگی آماده باشیم. تنها درباره رئال مادرید صحبت نمی‌کنیم و این برای همه باشگاه‌های لالیگایی است. ما تلاش می‌کنیم که یک بازی خوب برگزار کنیم؛ دیداری که همه می‌توانند از آن لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز