خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانیم اینگونه ادامه دهیم؛

ایسکو: هیچ کس نباید بگوید رئال مادرید مرده است

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۵۷۶

هافبک رئال مادرید معتقد است که آنها می‌توانند به روند خوبشان بازگردند.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید شب گذشته در خانه خیرونا با شکست دو بر یک مواجه شد تا شاگردان زین الدین زیدان در جدول رده بندی لالیگا فاصله هشت امتیازی با بارسلونا داشته باشند.

ایسکو، هافبک رئال مادرید، پس از شکست کهکشانی‌ها گفت: هیچ کس نباید بگوید رئال مادرید مرده است، زیرا ما همیشه نشان داده‌ایم که برمی‌گردیم. وقتی همه چیز خوب پیش می رود، بسیار راحت است که بگوییم ما یک تیم عالی هستیم، در حال حاضر ما باید آن را ثابت کنیم. کاملا واضح است که نمی‌توانیم اینگونه ادامه دهیم.

گلزن رئال در بازی دیشب در ادامه صحبت‌های پس از بازی برابر خیرونا عنوان کرد: این یک بازی عجیب و غریب بود. وقتی یک بر صفر جلو بودیم احساس خوشحالی می‌کردیم اما یک اشتباه در نیمه دوم نتیجه بازی را تغییر داد. تا پایان بازی هم برای تغییر نتیجه تلاش کردیم اما این اتفاق رخ نداد.

هافبک رئال افزود: شاید در نیمه دوم ما کمی افت کردیم. ما سه امتیاز حساس را از دست دادیم. وقتی شما بازی می‌کنید همیشه دوست دارید که بهتری بازیکن تیمتان باشید. ما باید اشتباهات را از بین ببریم زیرا هر تیمی می‌تواند به ما صدمه بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز