خبرگزاری کار ایران

عاملان اصلی دربی 4-2 ، غایبان اصلی شهرآورد 85

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۸۳

ستاره های اصلی پرسپولیس در پیروزی 4-2 در دربی برای شهرآورد 85 همراه تیم نیستند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس روز 27 فروردین سال گذشته و در یک مسابقه به یادماندنی استقلال را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد که آن مسابقه یکی از بهترین شهرآوردهای چند سال اخیر بود. در آن بازی محسن مسمان، مهدی طارمی و البته فرشاد احمدزاده نمایش درخشانی ارائه کردند که هیچ کدام در شهرآورد 85 حضور نخواهند داشت.

طارمی و مسلمان محرومند و احمدزاده مصدوم به این مسابقه نمی‌رسد تا شهرآورد 85 بدون ستارهای بازی معروف 4 بر2، برگزار شود. در آن مسابقه مهدی طارمی دو گل زد و با اینکه یک پنالتی از دست داد اما سازنده گل چهارم بود. احمدزاده هم نمایش درخشانی ارائه داد و ضمن ارسال پاس گل دوم برای طارمی بارها دروازه رحمتی را تهدید کرد.

محسن مسلمان هم گل چهارم را به ثمر رساند و یکی از خوب‌های تیمش بود. حالا و برای بازی با استقلال، پرسپولیس هیچ کدام از این نفرات را در اختیار نخواهد داشت و تیم برانکو ظاهرا در فاز تهاجمی تضعیف خواهد شد اما از آن روز تا به الان نفراتی به تیم پرسپولیس اضافه شده‌اند که می‌توانند ستاره‌های سرخ در شهرآورد 85 باشند از جمله امیری، رسن، علیپور و منشا که همگی در شرایط خوبی به سر می‌برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز