خبرگزاری کار ایران

مسلمان یا وریا؛ دود غیبت کدام بیشتر در چشم سرخابی‌ها می‌رود؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۵۳

"قلیان گیت" به سوژه‌ی اصلی این روزها تبدیل شده است و محسن مسلمان و وریا غفوری به این واسطه دربی هشتاد و پنج را در حال حاضر از دست داده‌اند.

به گزارش ایلنا،  محسن مسلمان و وریا غفوری  دو ستاره تیمهای پرسپولیس و استقلال امروز از سوی کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی محروم شدند و این بدین منظور است که دو بازیکن مذکور دربی هشتاد و پنجم را از دست می دهند.

خبر به حدی شوک اور بود که شاید هنوز هم باورش برای خیلی ها سخت باشد. اما باید این خبر را باور کرد. سرخابی ها باید به نداشتن این دو بازیکن در بازی روز پنجشنبه عادت کنند و به فکر جایگزین باشند. بی تردزد مسلمان و غفوری جزو مهمترین بازیکنان دو تیم به شمار می روند اما فقدان کدامیک ضربه بیشتری به تیمشان وارد می کند؟

محسن مسلمان

مهندس پرسپولیس در دو سال اخیر که به شدت جای خالی اش در تیم کی روش به چشم‌میخورد روزهای پرحادثه ای را پشت سر می گذارد.

تصویر منتشر شده از او در حال استعمال قلیان در کنار مسائل انضباطی باعث شد تا برای بازی با نفت هم در لیست تیم برانکو نباشد. محسن مقابل الهلال هم نمایش نا امید کننده ای داشت تا مشخص شود جنجال اخیر چقدر روی او تاثیرگذار بوده است.

اما در نبود مسلمان چه کسی می تواند به میدتن برود؟ بی تردید تا دو سه ماه قبل پاسخ هیچ کس بود اما با امدن بشار رسن ۲۱ ساله میتوان نام او را در پاسخ به سوال بالا ذکر کرد.‌بازیکنی که در بازی های داخلی هنوز خودی نشان نداده اما در روز دربی می تواند استارت فوق العاده اش را بزند.‌رسن مقابل نفت برای دومین بار فیکس بود.

وریا غفوری

بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل مملو از مصدومیت و غیبت های مکرر، وریا در سال جام جهانی در آماده ترین وضعیت خود به سر می برد. تا جایی ک دوباره به تیم ملی دعوت شد و جای خود را در سمت راست خط دفاعی از رامین رضاییان پس بگیرد.

وریا در این فصل جزو معدود خوبهای استقلال هم بوده و در سمت راست بازی های باکیفیتی را ارائه داده است.

در نبود وریا گزینه اول سمت راست خسرو حیدری است. ستاره پا به سن گذشته ای که چالاکی گذشته را ندارد و در امور دفاعی هیچ وقت فوق العاده نبوده است. بی شک با حضور بازیکنی چون وحید امیری نگرانی ها بیش از پیش خواهد شد.

در نهایت باید گفت هر دو تیم در نبود ستاره های خود لطمه می خورند اما در این بین نبود وریا ضربه بیشتری به پیکره تیم شفر وارد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز