خبرگزاری کار ایران

هشت امتیازی که ذوب‌آهن نتوانست حفظ کند؛

قلعه‌نویی صدرنشینی را از تیمش گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۲۷۷

ذوب‌آهن در 4 دیدار موفق به حفظ برتری خودش نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن روز گذشته در دیدار با پدیده در حالیکه با 2 گل از میزبان خود پیش بود در نهایت 2 گل دریافت کرد تا در این دیدار حساس خارج از خانه پیروزی را با تساوی عوض کند و 2 امتیاز مهم را از دست بدهد.

نکته جالب‌ توجه در مورد ذوب‌آهن این است که در طول 9 هفته گذشته از لیگ برتر در 4 دیدار چنین سرنوشتی داشته است و پیروزی را با تساوی عوض کرده است.

ذوبی‌ها تا کنون با 6 تساوی از 9 بازی بیشترین تعداد مساوی را در میان 16 تیم لیگ برتر به نام خود ثبت کرده‌اند و در چهار دیدار یعنی بازی با پدیده، سایپا، صنعت نفت و سیاه‌جامگان ابتدا از حریف خود پیش افتاده بودند.

ذوبی‌ها در هفته نخست مقابل سیاه‌جامگان در حالی به تساوی رضایت دادند که با دو گل ربیع‌عطایا و نژاد مهدی تا انتهای بازی 2 بر یک از حریف خود پیش بودند ولی حسین بادامکی در دقیقه 90 کار را به تساوی کشاند.

شاگردان قلعه‌نویی در هفته پنجم در آبادان میهمان صنعت نفت بودند و در این بازی هم تا دقیقه 78 با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود جلو بودند ولی با دو گل سزار در دقیقه 79 و 93 به تساوی 2 - 2 رسیدند.

دیگر دیدار سبزهای اصفهانی که چنین شرایطی پیش آمد بازی با سایپا در هفته هشتم بود که باز هم ذوبی‌ها تا دقایق پایانی یک بر صفر جلو بودند ولی در دقیقه 82 کنعانی‌زادگان کار را به تساوی کشاند.

در دیدار اخیر این تیم هم مقابل پدیده در حالی که شاگردان قلعه‌نویی 2 بر صفر جلو بودند در ادامه 2 گل دریافت کرده و به تساوی 2 - 2 رضایت دادند.

دو تساوی دیگر ذوبی‌ها مقابل پیکان بود که بدون گل به پایان رسید و دیدار با استقلال تنها بازگشت این تیم بود که ابتدا یک بر صفر عقب افتاد و در نهایت با گل نژاد مهدی کار را به تساوی کشاندند.

معمولاً از دست رفتن پیروزی و تعویض آن با تساوی یا شکست به شیوه هدایت سرمربی تیم بر می‌گردد و امیر قلعه‌نویی، مربی کارکشته لیگ برتر در این مورد در مظان اتهام قرار دارد.

سرمربی‌ای که روزی به بازگشت‌هایش معروف بود و گل‌های پیروزی بخش انتهای بازی در تیم‌هایش به قلعه‌تایم شناخته می‌شد، در فصل جاری 8 امتیاز به این شیوه از دست داده است. امتیازاتی که اگر حفظ می‌شد اکنون ذوب‌آهن را با 20 امتیاز در صدر جدول قرار می‌داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز