خبرگزاری کار ایران

هدفی به جز قهرمانی نداریم

نژادمهدی: مصدومیت‌ها، اشتباهات داوری و بدشانسی در نتایج ما تاثیر گذار است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۴۶

مدافع ذوب‌آهن در خصوص شرایط تیمش در تعطیلات لیگ برتر می‌گوید.

محمد نژادمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم اوضاع خوبی دارد و تمرینات‌مان را منظم پیگیری می‌کنیم و بازی دوستانه خوبی هم داشتیم که به آمادگی تیم و قرار گرفتن در شرایط بازی کمک کرد و بی‌صبرانه منتظر شروع مجدد لیگ هستیم تا با پیروزی مقابل پدیده و سایر بازی‌ها اختلاف‌مان را با صدر جدول کم کنیم.

وی افزود: متاسفانه در دیدارهای اخیر با وجود بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم نتایجی که استحقاقش را داشتیم نگرفتیم و دلیل آن مصدومیت‌های زیاد بازیکنان، اشتباهات داوری و بدشانسی بوده است. تیم ما گل‌های خوبی می‌زند ولی در چند بازی نتوانستیم از آن محافظت کنیم و برد را با تساوی عوض کردیم و این موضوع امتیازات زیادی از ما گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در ادامه گفت: کادرفنی جدید با تفکرات جدید در فصل جدید به ذوب‌آهن آمده است و در این چند هفته فرصتی بود تا با تفکرات جدید آشنا شویم و رفته رفته بازی تیم پخته‌تر شد و از اینجا به بعد وقت نتایج خوب ذوب‌آهن است.

نژادمهدی با اشاره به هدف این فصل ذوب‌آهن عنوان کرد: شک نکنید هدفی جز قهرمانی نداریم و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا به صدر جدول برسیم و آن را حفظ کنیم. ذوب‌آهن پتانسیل بالایی دارد و آن را با نتایج هفته‌های اخیر نسنجید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز