خبرگزاری کار ایران

مربی پرحاشیه استقلال در گفت‌و گو با ایلنا:

شکست سکوت علی چینی درباره اتفاقات حاشیه‌ای در استقلال؛ دنبال زیراب زنی هستند!

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۲۲۹

علی چینی در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای زمان حضور در استقلال پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون علی چینی مربی اسبق استقلال و محرومیت وی شنیده می‌شود.

چینی در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: این روزها درگیر بیماری پدرم هستم. او صبح امروز در بیمارستان قلب جماران تحت عمل جراحی قرار گرفت. واقعا متاسفم برای کسانی که چنین حرف‌هایی را مطرح کردند و باعث شدند پدرم به این وضعیت دچار شود.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه داستانی پشت صحنه بود که باعث شدند پدرم دچار بیماری قلبی شود. این اتفاقات مال یک سال و نیم گذشته بوده. نه حکمی به من داده شده و نه از باشگاه چیزی به من اعلام کردند. نیت هر کسی که بد بوده را به خدا واگذار می‌کنم و از خدا می‌خواهم بدترین‌ها را برایش رقم بزند.

چینی در خصوص اتفاقاتی که برای کادرفنی گذشته این تیم افتاد افزود: اگر آن فشارهای جانبی نبود و هیئت مدیره استقلال از هفته سوم و چهارم اولتیماتوم برای کادرفنی نمی‌گذاشت منصوریان این تیم را به بهترین شکل ممکن آماده می‌کرد. مگر فصل گذشته و حتی در نفت نتایج بدی گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: استقلال با این مهره‌ها قطعا قهرمان خواهد شد. بهترین‌های لیگ ایران در استقلال حضور دارند اما متاسفانه کسانی که در هیئت مدیره سواد فوتبالی کمی داشتند باعث شدند این نتایج رقم بخورد.

مربی اسبق استقلال در خصوص مصاحبه‌های زمانی بیان داشت: زمانی بزرگترین اشتباه زندگی‌اش را در خصوص منصوریان انجام داد. او در فوتبال سررشته‌ای ندارد فقط برای مصاحبه کردن آمده و فقط دنبال زیرآب‌زنی بود به نظرم او اگر هوای منصوریان را داشت استقلال قهرمان می‌شد.

وی درباره اینکه آیا ممکن است هیئت مدیره بلایی که بر سر منصوریان آورد را برای شفر هم تکرار کند پاسخ داد: مشکل هیئت مدیره استقلال منصوریان بود و قطعا با خارجی‌ها جرات انجام چنین کاری را ندارند.

چینی در پایان در خصوص ماندن برخی از اعضای کادرفنی گذشته گفت: به وقتش در مورد آنهایی که ماندند قطعا صحبت خواهم کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز