خبرگزاری کار ایران

التعاون را می‌شناسیم

چینی: امیدوارم دست پر به ایران بازگردیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۲۸۷

استقلال از بهبود شرایط روحی استقلال خبر داده و اعلام می‌کند تیمش خود را برای بازی با التعاون آماده کرده است.

مربی استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این تیم بعد از بازی با الاهلی گفت: ما بعد از باخت مقابل الاهلی سعی کردیم روی مسائل روحی روانی تیم کار کنیم. بعد از این باخت روحیه تیم مان به هم ریخته بود اما خدا را شکر خیلی زود روحیه به تیم برگشت و بچه‌ها آن باخت را فراموش کردند.

چینی در ادامه افزود: الان شرایط خوبی برای بازی با التعاون داریم. تمرینات خوبی را سپری کرده و همه برنامه‌مان این است که در این دیدار خوب ظاهر شویم.

وی در خصوص شناخت کادر فنی استقلال از التعاون گفت: شناخت خوبی نسبت به حریف مان داریم. التعاون را خوب آنالیز کرده‌ایم و با شناخت کافی نسبت به این تیم وارد زمین می‌شویم.

چینی در خصوص این که فکر می‌کند تیمش برنده این بازی باشد گفت: نتیجه را که نمی‌توانیم پیش بینی کنیم اما تمام تلاش‌مان را برای برد انجام داده و امیدوار هستیم یکی از بهترین بازی‌های مان را به نمایش بگذاریم.

وی در پایان گفت: با توجه به این که بازی در عمان است و ما هوادارانمان را در بازی‌های خارج از خانه در اختیار نداریم اما با تمام روحیه‌مان به مصاف نماینده عربستان خواهیم رفت و امیدواریم دست پر به ایران بازگردیم. تیم‌های عربستانی و در کل حاشیه خلیج فارس دارای دوندگی و استقامت بالا هستند اما آنها را به خوبی آنالیز کردیم  شناخت خوبی از آنها داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز