خبرگزاری کار ایران

همه اعضای خانواده استقلال پشت تیم باشند

چینی: سبک بازی استقلال را متحول می‌کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید کادر فنی این تیم به دنبال بازی تماشاگرپسند است و قصد دارد سبک بازی این تیم را متحول کند.

علی چینی، مربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، نسبت به شرایط این تیم اظهار کرد: استقلال رو به پیشرفت است. از لحاظ تاکتیکی و انسجام تیمی، تا حدود زیادی به خواسته‌های‌مان دست یافته‌ایم. از نظر بدنسازی هم استقلال زیر نظر استیون جونز کار می‌کند.

وی افزود: سید حسین حسینی نیز به تیم اضافه شد و نگرانی‌های ما از دروازه استقلال را کاست. اردویی که در ارمنستان زدیم بسیار به کمک تیم آمد. برنامه‌ریزی‌های زیادی برای آماده‌سازی تیم داشتیم که به خواسته‌های‌مان نزدیک شدیم.

علی چینی در ادامه از برنامه این تیم برای فصل آینده این طور گفت: تمام تلاش‌مان این است که جایگاه درخور نامی برای استقلال به دست آوریم. منصوریان در وهله نخست، به دنبال بازی زیبا و تماشاگرپسند است. البته امیدوارم شانس نیز با ما باشد. تیمی که زیبا بازی کند نتیجه هم می‌گیرد. مگر اینکه بدشانسی بیاورد. تمام تلاش ما این است که سبک بازی این تیم را متحول کنیم.

دستیار منصوریان درباره بازی تدارکاتی امروز این تیم مقابل تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: خونه به خونه بسیار تیم خوبی است. این تیم، فصل گذشته ممکن بود به لیگ برتر صعود کند.  این بازی آخرین بازی تدارکاتی ما خواهد بود و به دنبال این هستیم که با این بازی بتوانیم خود را به مرز آمادگی کامل برسانیم.

مربی تیم استقلال در پایان گفت: از تمام پیشکسوتان، مدیریت و هواداران خواهش می‌کنم پشت تیم باشند که پایان فصل بتوانیم با هم جشن موفقیت بگیریم. این تیم نیاز به همه اعضای خانواده استقلال دارد که دست به دست هم دهیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

کد خبر : ۳۹۱۶۰۲