خبرگزاری کار ایران

برایم سخت است مقابل استقلال قرار گیرم

پاشازاده:ضعیف‌ترین مربی بوندسلیگا از مربی ایرانی برتر است/ باید بستر موفقیت برای شفر فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۲۹۸

مهدی پاشازاده تاکید کرد: این اولین بار است که به صورت رسمی با یک تیم باید مقابل استقلال بازی کنم و نتیجه بازی هم برای تیمم مهم است

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص رودرویی تیم نساجی با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای تیم‌های لیگ یکی که به طور عادی امکان بازی با این تیم‌ها را ندارند یک فرصت مطلوب است بازیکنان تیم‌های لیگ یکی و لیگ دویی در این بازی‌ها انگیزه زیادی پیدا می‌کنند و این باعث می‌شود استقلال و پرسپولیس به راحتی قادر به پیروزی نباشند.

وی افزود: استقلال در مرحله قبلی به سختی از سد تیم گل گهر سیرجان گذشت و یا به خاطر داریم که مثلا فصل گذشته یک تیم مثل قشقایی می‌تواند پرسپولیس را در جام حذفی حذف کند. این خصلت جام حذفی است و در مسابقات جام حذفی هیچ تیمی نا امید نیست.

مدافع پیشین آبی‌ها در ادامه افزود: نمی‌توانم بگویم از استقلال شناخت دارم. چون با تغییراتی که روی نیمکت این تیم صورت گرفته قطعا تفکرات حاکم بر این تیم تغییر خواهد کرد. باید در فرصتی که تا انجام بازی با استقلال داریم از این تیم شناخت به دست آوریم.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: این اولین بار است که به صورت رسمی با یک تیم باید مقابل استقلال بازی کنم و نتیجه بازی هم برای تیمم مهم است. تاکنون بارها به شکل دوستانه و تدارکاتی با تیم‌هایی که داشتم مقابل استقلال بازی کردم اما تجربه بازی رسمی و قانونی را مقابل تیم سابقم ندارم. به هرحال این خصلت کار مربیان است و ما باید همیشه آمادگی این چنین بازی‌هایی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص شرایط این تیم بیان داشت: شرایط خوب است و ما در لیگ هم شرایط خوبی داریم و از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار هستیم. اما از جام حذفی هم به راحتی عبور نخواهیم کرد. جام حذفی یک فرصت مغتنم برای همه تیم ها است که بتوانند خودی نشان دهند.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم بعد از تغییرات در کادر فنی بیان داشت: شاید شفر در سطح اروپا و آلمان یک مربی معمولی و متوسط باشد، اما باید این را بدانیم که حتی ضعیف ترین مربی بوندسلیگا در بدترین شرایط در سطح بهترین مربیان داخلی است. من امیدوارم بستر مناسب برای کار کردن شفر در استقلال فراهم شود و این تیم هم بتواند با نتایج خوبی که می‌گیرد رضایت هوادارانش را جلب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز