خبرگزاری کار ایران

جنجال‌ها درباره اختلاف من و نیمار اغرا‌ق‌آمیز بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۱۷۷

ادینسون کاوانی، جنجال‌هایی که درباره اختلافاتش با هم‌تیمی برزیلی خود نیمار شکل گرفته را بی‌اهمیت دانست و گفت در انعکاس ماجرایی که بین او و ستاره سابق بارسلونا گذشت غلو شده است.

به گزارش ایلنا، ماه میلادی گذشته بود که انتشار تصاویری از نیمار و کاوانی آنها را در حال بحث برای زدن یک ضربه پنالتی مقابل لیون نشان می‌داد؛ اتفاقی که برای چندمین بار رخ می‌داد و سرآغازی شد برای شکل‌گیری موج رسانه‌‌ای درباره بروز اختلاف میان دو ستاره خط حمله PSG که پس‌لرزه‌های دیگری هم داشت، از جمله این شایعه که رییس باشگاه، ناصر الخلیفی به کاوانی پیشنهاد یک میلیون یورو باج داده تا دست از زدن ضربات پنالتی تیم بکشد. برخی رسانه‌های دیگر هم درباره احتمال فروخته شدن مهاجم اروگوئه‌ای برای جلب رضایت همتای 222 میلیون یورویی‌اش گمانه‌زنی کردند.

واقعیت ماجرا این است که کاوانی فصل گذشته بعد از رفتن زلاتان ابراهیموویچ، به نوعی نقطه ثقل بازی PSG‌ شده بود و حالا با ورود ستاره‌ای مانند نیمار او دیگر اقتدار قبل را در ترکیب پاریسی‌ها ندارد. با این حال در جریان بازی اخیر پاری‌سن‌ژرمن برابر بوردو که پاریسی‌ها 6 بر 2 پیروز شدند، کاوانی به نیمار اجازه داد تنها ضربه پنالتی بازی را بزند و آن را به گل تبدیل کند. پس از این گل نیمار و کاوانی یکدیگر را در آغوش گرفتند تا نشان دهند اختلافات‌شان برطرف شده است.

کاوانی که همچون نیمار به آمریکای جنوبی برگشته تا در اردوی تیم ملی کشورش برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی شرکت کند، در یک کنفرانس خبری به خبرنگارانی که از او درباره ماجرای اختلافاتش با نیمار پرسیده بودند، گفت: «اینها چیزهایی است که در فوتبال رخ می‌دهد اما گاهی اوقات در روایت برخی چیزها اغراق می‌شود. همه از این موضوع آگاه هستند. اینها مسائلی هستند که در رختکن تیم حل می‌شود. هر مساله‌ای یک راه حلی دارد و الان در تیم ما اوضاع آرام است. مهم‌ترین چیز این است که همه ما در تیم برای یک هدف مشترک می‌جنگیم، چه باشگاهی چه ملی.»

کاوانی سپس به بازی پنج‌شنبه شب تیمش برابر ونزوئلا در مرحله مقدماتی جام جهانی اشاره کرد. اروگوئه‌‌ای‌ها در حالی برای این بازی آماده می‌شوند که در جدول رده‌بندی رقابت‌ها با 10 امتیاز فاصله نسبت به برزیل صدرنشین دوم بوده و تنها با یک امتیاز بالاتر از کلمبیای رده سومی هستند. کاوانی و یارانش امیدوارند با کسب پیروزی در این بازی و نیز شکست دادن بولیوی در آخرین بازی‌شان که خانگی است، برای سیزدهمین بار جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند.

کاوانی ادامه داد: «می‌دانیم که تا صعود به جام جهانی فاصله زیادی نداریم و فقط یک قدم دیگر باید برداریم تا به دستاوردی فوق‌العاده برای کشورمان برسیم. باید سخت کار کنیم تا این هدف را محقق کنیم. چه انگیزه‌ای برای کسب پیروزی در یک بازی از این بهتر که بدانی با بردن آن به جام جهانی صعود می‌کنی.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز