خبرگزاری کار ایران

قدوس: عاشق سوئد هستم اما انتخابم تیم ملی ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۲۴۱

بازیکن دو ملیتی ایرانی - سوئی تیم استرسوند سوئد اعلام کرد اگرچه در کشور سوئد رشد یافته اما قصد دارد به تیم ملی فوتبال ایران ملحق شود.

به گزارش ایلنا، سامان قدوس دو روز پیش با پیشنهاد جان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد، برای حضور در ترکیب این تیم با وجود پیشنهاد تیم ملی ایران رو به رو شد و امروز آخرین فرصت پاسخگویی بازیکن دو ملیتی ایرانی - سوئدی بود که او ایران را انتخاب کرد.

قدوس درخصوص این تصمیم  ساعاتی پس از اعلام لیست تیم ملی فوتبال سوئد برای رویارویی مقابل لوگزامبورگ در مرحله انتخابی جام جهانی روسیه به سایت سوئدی اود اسپورت گفت: می‌خواهم از جان اندرسون به دلیل در اختیار گذاشتن این فرصت استثنایی و اعتمادش قدردانی کنم. با این حال من تصمیم قطعی خود را برای بازی در تیم ملی فوتبال ایران گرفته‌ام. فرصت استثنایی برای انتخاب یکی از 2 تیم ملی فوتبال (سوئد و ایران) داشتم. این افتخاری بزرگ برای من و خانواده‌ام بود که با استفاده از این فرصت استثنایی از میان سوئد و ایران یکی را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: من در سوئد بزرگ شدم و رشد کرده‌ام. اینجا (سوئد) راه‌رفتن را یاد گرفتم. فوتبال را آموختم و اولین‌ شعرها را در کتاب‌ها در مدرسه خواندم. به خاطر این مسائل همواره قدردان هستم. همیشه عاشق این کشور (سوئد) خواهم بود. کشوری که باعث پیشرفت من و خانواده‌ام شد.

این بازیکن در پایان اظهار داشت: تصمیم قطعی و نهایی من بازی در تیم ملی فوتبال ایران است. می‌خواهم از این فرصت استفاده و برای تیم ملی فوتبال سوئد در مسیر راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه آرزوی موفقیت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز