خبرگزاری کار ایران

اخراج رحمتی و جباری به من ارتباطی ندارد

همدانی: دخالتی در امور باشگاه استقلال ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۹۴۰

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران موضوع مشاوره به عضور هیئت مدیره این تیم را ضایعه دانست و اعلام کرد اخراج سیدمهدی رحمتی و مجتبی جباری ارتباطی به او ندارد.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در واکنش به اینکه وی گفته است جباری و رحمتی از استقلال کنار گذاشته شوند اظهار داشت: این موضوع به من ربطی ندارد و چرا باید چنین صحبتی را عنوان کنند. من دیشب این موضوع را فهمیدم.

وی ادامه داد: من درگیر کار خود در گسترش فولاد هستم و اگر یادتان باشد همیشه و حتی زمانی که در این تیم نبودم از استقلال و منصوریان حمایت کردم ما از صبح تا شب درگیر گسترش فولاد هستیم و حتی برخی موقع تا ساعت 12:30 شب هم با لوکا برنامه ریزی گسترش فولاد را انجام می‌دهیم من هیچ وقت در حاشیه نبودم و دوست هم ندارم این صحبت‌ها در موردم زده شود.

همدانی در واکنش به شایعه اینکه وی مشاور ملکی عضو هیئت مدیره استقلال است عنوان کرد: این هم از آن حرف‌ها است من مشاور ملکی نیستم خود ملکی مشاور دارد و نیازی به من ندارد.

همدانی در خصوص اخراج رحمتی و جباری از استقلال ادامه داد: در مورد این موضوع نظر خاصی ندارم خود آقای منصوریان حتما به این جمع بندی رسیده است از خود ایشان بپرسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز