خبرگزاری کار ایران

ابراهیموویچ: زمانی که برگردم دنیا خواهد فهمید

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۰۳۸

انتظار هواداران منچستریونایتد برای بازگشت مهاجم محبوبشان روبه پایان است.

به گزارش ایلنا، شور و شوق فراوانی برای بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به میادین وجود دارد و خود او هم به این موضوع دامن زده و گفته: زمانی که برگردم، دنیا خواهد فهمید.

این مهاجم منچستریونایتد در حال حاضر مصدوم است و دارد روند بهبودی را طی می‌کند. او اخیرا به کشورش سوئد بازگشته و از دفتر مرکزی شرکت ولوو بازدید کرده است. او در مراسم معرفی دو خودرو جدید ولوو حضور داشت و هنگامی که از او پرسیدند اوضاعش چطور است، گفت: زانویم تقریبا خوب شده است. می‌خواهم همه صبر داشته باشند. وقتی که برگردم، دنیا باخبر خواهد شد.

این مهاجم سوئدی در فصل 17-2016 برای منچستریونایتد در تمامی رقابت‌ها 46 بازی انجام داد و 28 گل هم زد. او سپس دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و فصل برایش زودهنگام به پایان رسید. در ابتدا تصور می‌شد او مدتی طولانی دور از میادین خواهد بود اما روند بهبودی او فوق‌العاده بوده است.

زلاتان اخیرا در اینستاگرام تصویری از خود روی تردمیل منتشر کرده و نوشته است: به ژوزه بگویید دارم می‌آیم. این بازیکن 35ساله در شرکت ولوو با کارکنان دیدار کرد. برخی رسانه‌ها نوشته‌اند این یکی از مهم‌ترین بازدیدهای اشخاص مشهور از شرکت ولوو بوده است. او که برخی از خودروهای آینده ولوو را در استودیو طراحی مشاهده کرده، تحت تاثیر آنچه که دیده قرار گرفته است: من باید بگویم آینده سوئد روشن است. خودروهای آینده را دیدم و خیلی خوشحالم و اصلا نگران نیستم. آنها قول دادند که حتی بیشتر از همیشه تلاش خواهند کرد. روز شادی بود!

انتظار می‌رود زلاتان اوایل دسامبر به میادین برگردد. ابراهیموویچ 11 بار جایزه بهترین بازیکن سال سوئد را کسب کرده است. او از سال 2014، همکاری‌اش با ولوو را آغاز کرد. زلاتان گفت: به خودم گفتم من و ولوو زوج فوق‌العاده‌ای هستیم. وقتی برای اولین بار درگیر این پروژه شدم، حسی بسیار واقعی داشتم. خانواده‌ام را هم درگیر این پروژه کردم. کارکنان ولوو فوق‌العاده هستند و از تک‌تک دقایق حضور در این شرکت لذت بردم. اولین تبلیغ من برای آنها آسان نبود اما نتایج خودش گویا بود. کیفیت، کیفیت به همراه می‌آورد. من یک خودرو ولوو ندارم، بلکه سه، چهار خودرو ساخت این شرکت را دارم. من حتی هم‌تیمی‌هایم را مجبور می‌کنم که یک ولوو بخرند. حالا که شماره 10 را دارم تفاوت را خواهید دید. حتی مورینیو را هم مجبور خواهم کرد ولوو براند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز