خبرگزاری کار ایران

از گلزنی به اتلتیکو تا جدال با زلاتان و... با گلزن تیم ملی؛

سردار آزمون و لحظات لذتبخش سال 95

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۶۹۰

مهاجم ایرانی تیم روستوف روسیه که نتوانست به همراه این تیم به جاه‌طلبی در اروپا در سد منچستریونایتد و زلاتان ادامه بدهد، از سال 95 می‌گوید.

به گزارش ایلنا، شاید در سال 95 سردار آزمون مهم‌ترین بازی‌های دوران فوتبالی خود را تجربه کرد. بازی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در رده باشگاهی و دیدارهای انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در رده ملی؛ اتفاقی که برای کمتر بازیکنی پیش می‌آید و البته اینکه در این بازی‌های مهم و حساس هم گلزنی کند. سردار آزمون در سالی که گذشت و روزهای پایانی خود را سپری می‌کند برای تیم ملی در بازی حساسی چون کره‌جنوبی گلزنی کرد تا برد شیرینی را رقم بزند. از سوی دیگر گلزنی به اندرلخت و آژاکس در پلی‌آف لیگ قهرمانان روستوف را به این مسابقات مهم رساند تا آزمون تجربه بازی مقابل تیم‌های بزرگی چون بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید را تجربه کند و حتی دروازه آنها را باز کند.

سردار آزمون و لحظات لذتبخش سال 95

تصور می‌شد برابر منچستر فرصت بیشتری برای خودنمایی کسب کنی اما...

اینکه که من بازی کنم یا نه، دست مربی است و هر تصمیمی که سرمربی تیم بگیرد من احترام می‌گذارم. برد در این بازی از هر چیزی با ارزش‌تر است و من هم اگر بازی کنم برای پیروزی و موفیت تیم تلاش خواهم کرد.

در این فصل علاوه بر آژاکس به اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ گلزنی کردی و بازی رفت مقابل منچستر را هم مقابل کارلوس کی‌روش انجام دادی که به نظر خیلی از این اتفاق روحیه گرفتی.

واقعاً از آقای کی‌روش ممنونم و با این کار به من افتخار داد و روحیه زیادی گرفتم. فقط حیف که بازی یک - یک شد، اما همین که کی‌روش بازی لژیونرها را از نزدیک دید، اتفاق بسیار خوبی بود. امیدوارم اگر به صلاح بود، بازهم از این اتفاق‌ها بیفتد.

سردار آزمون و لحظات لذتبخش سال 95

البته اتفاق ویژه دیگری هم در این بازی برای تو افتاد و آن هم رویارویی‌ات با زلاتان ابراهیموویچ بود. بارها گفته بودی بازی او را دوست داری و بالاخره مقابلش بازی کردی.

زلاتان بازیکن بسیار بزرگی است و من هم از این اتفاق خوشحالم. در لحظاتی که روی نیمکت نشسته بودم، سعی کردم بازی‌اش را زیر نظر بگیرم تا بتوانم از نوع تکنیکش الگوبرداری کنم. در نیمه دوم هم بیشتر مشغول گرم کردن بودم و در اواسط نیمه هم به بازی آمدم، چنین فرصتی نداشتم. با این حال فکر می‌کنم تجربه خوبی بود.

سردار آزمون و لحظات لذتبخش سال 95

سال 95 رو به پایان است. از بین این همه اتفاق مهم، مهم‌ترین اتفاقی که برای تو افتاد چه بود؟

بردهایی که با تیم ملی به دست آوردیم و شکست ناپذیری‌مان در سال اخیر، می‌تواند مهمترین اتفاق باشد.

مهم‌ترین گل ملی و باشگاهی که زدی کدام بود؟

فکر می‌کنم گل به کره‌جنوبی که بسیار مهم بود و خیلی از آن گل لذت بردم. گل به اتلتیکومادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون هم برای من خیلی لذتبخش بود.

سردار آزمون و لحظات لذتبخش سال 95

تیم ملی هم دو بازی حساس پیش‌رو دارد. آیا توان گرفتن 6 امتیاز از قطر و چین را داریم تا صعود به جام جهانی برای ما در دسترس‌تر شود؟

همه چیز دست خودمان است و باید تلاش زیادی کنیم. البته این دو بازی خیلی حساس است و باید بیش از هر چیزی باهوش عمل کنیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز