خبرگزاری کار ایران

توضیح رییس کمیته پزشکی استقلال در خصوص مصدومیت امید ابراهیمی و زمان بازگشت پژمان منتظری

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۵۷

رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال گفت: امید ابراهیمی به قسمتی که جراحی کرده در تمرینات فشار آورده و به همین دلیل فعلا باید استراحت کند .

به گزارش ایلنا دکتر امین نوروزی رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رادیو تهران در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این باشگاه اظهار داشت: متأسفانه از آغاز لیگ تا امروز یکسری بدشانسی‌ها گریبان‌گیر تیم شد و مصدومیت‌هایی بوجود آمد که باید به آن ورود می‌کردیم. بعضی مصدومیت‌ها به صورت مستقیم اتفاق افتاد مثل آسیب‌دیدگی منتظری که از ناحیه کتف مصدوم شد. او سال گذشته یک جراحی سنگین انجام داد و این بار هم از نزدیک همان ناحیه آسیب دید و در نهایت جراحی کرد که با پیشنهاد پزشک جراح منتظری این بازیکن حداقل ۴ ماه دوره نقاهت خواهد داشت.

نوروزی در خصوص ابراهیمی گفت: چندی پیش نامه‌ای از طرف فدراسیون به باشگاه استقلال ارسال شد که یکسری از بازیکنان تحت نظر گروه پزشکی تیم ملی که اتفاقاً افرادی برجسته و از دوستان ما هستند تمرین کنند که ما هم بنا بر توصیه علیرضا منصوریان این موضوع را قبول کردیم، درست است که من با استقلال قرارداد ندارم اما قرارداد دلی که دارم و می‌توانم به بازیکنان کمک کنم به همین علت با این موضوع موافقت کرده و پا به پای تیم حرکت کردم.

وی تأکید کرد: امید ابراهیمی پیش از جراحی ۳ هفته در اختیار کادر پزشکی تیم ملی بود و در نهایت جراحی کرد، من شب گذشته او را معاینه کردم و متوجه شدم از ناحیه‌ای که جراحی کرده احساس درد می‌کند. ظاهراً ابراهیمی یک مقدار فشار زیادی در تمرینات آورده و ما هم تشخیص دادم او باید استراحت کند و به درمانش ادامه بدهد. معمولاً در جراحی فتق ورزشی ۸ هفته زمان برای بهبودی نیاز است ولی در مورد ابراهیمی ۹ هفته و یک روز زمان برده اما با توجه به احساس نیاز تیم و اینکه ابراهیمی یکی از بازیکنان خوب استقلال محسوب می‌شود شاید او کمی به قسمت جراحی شده فشار وارد کرده و باید درمانش را فعلاً زیر نظر ما انجام دهد.

نوروزی در خصوص آخرین وضعیت زکی‌پور نیز گفت: زکی‌پور از ناحیه عضله پشت ساق مجدداً دچار مصدومیت شده و از چهارشنبه بعد از عکسی که از پای او گرفتیم زیر نظر ما کار می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که دلایل این مصدومیت چیست، گفت: من زیاد در تمرینات حضور ندارم و نمی‌توانم قضاوت خوبی داشته باشم. اما دلایل زیادی در مصدومیت‌ها تأثیرگذار است. اول زمین تمرین که معتقدم ما باید زمینی بهتر داشته باشیم هرچند مدیریت باشگاه تلاش کرد که زمینی خوب برای استقلال فراهم کند. بعد از آن تغذیه و استراحت در مصدومیت‌ها تأثیرگذار است. من از کلیه باشگاه‌ها خواهش و تمنا می‌کنم که کادر پزشکی را به عنوان بازوان خود در جلسات بپذیرند و من ۲۱ سال کار حرفه‌ای کردم و فقط امسال کمی مشکلاتی را دیدم که باعث ایجاد نابسامانی شد. امیدوارم با درایت کادر فنی و مدیران مشکلات استقلال هم حل شود.

نوروزی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا استرس از نتیجه نگرفتن می‌تواند در این آسیب‌دیدگی‌ها تأثیرگذار باشد، گفت: ۱۰۰ درصد بعد روانی روی عملکرد بازیکن از نظر جسمی و روحی تأثیر دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز