خبرگزاری کار ایران

ستاره 3 میلیاردی و بهره دریبل دو طرفه! آقایان شجاعیان اینجا استقلال است

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۸۰۳

کمی بعد از آن‌که درخشش داریوش شجاعیان در گسترش فولاد آغاز شد، استقلالی‌ها می‌دانستند که دیر یا زود این بازیکن را به خدمت خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، داریوش تمایلی به پنهان کردن علاقه‌اش نسبت به استقلال نداشت و آبی‌ها نیز دلیلی برای مخفی‌کردن میل‌شان به امضای قرارداد با این بازیکن پیدا نمی‌کردند. قرارداد گرانقیمت شجاعیان و استقلال، سرانجام این تابستان امضا شد. اولین چالش بزرگ داریوش در تیم جدید، کنار آمدن با فشارهایی بود که به خاطر رقم سنگین قرارداد در اطراف این بازیکن وجود داشت.

او با رد کردن پیراهن شماره 7 و پوشیدن عدد 23، شانس‌اش را برای فرار از سرنوشت بختیار رحمانی امتحان کرد اما 5 هفته بعد از شروع فصل جدید آمار این هافبک فانتزی ناامیدکننده به نظر می‌رسید؛ صفر. لیگ هفدهم برای ستاره سابق گسترش در این عدد خلاصه می‌شود. ستاره‌ای با صفر گل و صفر پاس گل.

آبی‌ها شجاعیان را برای دریبل دوطرفه نخریده‌اند. او را به خدمت نگرفته‌اند که تکنیک فردی‌اش را در ساختار یک تیم بحران‌زده و شکست‌خورده به نمایش بگذارد.

او به استقلال اضافه شده تا دست تیم را در حساس‌ترین لحظات و بازی‌ها بگیرد اما باشگاهی که در 5 هفته تنها یک گل به ثمر رسانده، با ثبات و آرامش فاصله‌ای بسیار زیاد دارد.

ستاره 3 میلیاردی و بهره دریبل دو طرفه! آقایان شجاعیان اینجا استقلال است

 نه داریوش برای عبور از بحران به استقلال کمک کرده و نه باشگاه توانسته فرصت دیده‌ شدن و درخشیدن را در اختیار این بازیکن قرار بدهد. او بعد از 4 هفته گل نزدن، در مسابقه برابر پدیده تلاش بسیار زیادی برای باز کردن دروازه انجام داد اما شوت تماشایی‌اش در نیمه اول و ضربه سر خطرناکش در نیمه دوم به گل تبدیل نشد. تاثیر مخرب همبازی‌ها روی بازی شجاعیان، وقتی عیان شد که سانتر دقیق و استثنایی او با ضربه خام علی قربانی به بدن گلر حریف برخورد کرد. سانتر داریوش همه شرایط لازم را برای تبدیل‌شدن به پاس گل داشت اما قربانی ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شد و این موقعیت کلیدی را به سادگی از دست داد.

ستاره تکنیکی استقلال نمی‌تواند از مقایسه شدن با بختیار رحمانی فرار کند اما هنوز این شانس را دارد که ثابت کند بر خلاف بختیار، از چالش شروع دوباره از نقطه صفر نمی‌ترسد. شکست در جدال با پدیده، شاید عمر کادر فنی باشگاه را به سر رسانده باشد اما شجاعیان مثل همه هم‌تیمی‌ها، فرصت شروعی دوباره را خواهد داشت. فرصتی برای عبور از کابوس تلخ این پنج هفته.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز