خبرگزاری کار ایران

ماجرای جواد نکونام و خونه به خونه / این قسمت: مدرک سرمربیگری

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۴۸۷

جواد نکونام که به تازگی به خونه به خونه بابل پیوسته با مشکلاتی روبه‌رو شد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید خونه به خونه قراردادش با این تیم محبوب مازنی را چند روز پیش امضا کرد اما او در درجه اول با صادر نشدن کارتش مواجه بود که نتواند برای هفته دوم روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی حضور داشته باشد اما با برطرف شدن این موضوع ماجرایی جدیدی شروع شد.

ماجرا از این قرار است که تصویر منتشر شده از کارتی که سازمان لیگ برای دستیار سابق تیم ملی صادر کرده نشان می‌دهد سمت نکونام در خونه به خونه مربی است. این را می‌توان عدم کسب مدرک درجه A آسیا توسط نکونان دانست و او که چند وقت پیش درجه C را تصاحب کرده بود به عنوان مربی در تیم محبوب مازندرانی به فعالیتش در این رده ادامه بدهد.

اما مسئله اینجاست که سرمربی خونه به خونه با این شرایط کیست؟ تون دو چاتینیر، مربی پیشین تیم ملی کره جنوبی پس از جدایی حسین رحمانی به خونه به خونه پیوست اما معلوم نشد او مربی است یا سرمربی. در هفته اول هم علیرضا امامی فر که هدایت موقت تیم خونه به خونه را بر عهده داشت به دلیل محرومیت توسط کمیته انضباطی از روی سکوها هدایت خونه به خونه را عهده دار بود.

باید دید در نهایت چه کسی به عنوان سرمربی خونه به خونه معرفی خواهد شد زیرا نکونام به دلیل نداشتن مدرک عالی برای سرمربیگری طبق قوانین فدراسیون فوتبال نمی‌تواند به عنوان سرمربی معرفی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز