خبرگزاری کار ایران

هواداران بزرگترین دلخوشی و حامی ما هستند

محمد نوری: مقابل استقلال یک روز تاریخی برای تراکتورسازی رقم می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۲۰۸

هافبک تراکتورسازی به هواداران این تیم قول یک بازی خوب و نتیجه‌گیری برابر استقلال را داد.

محمد‌ نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست مقابل پرسپولیس در هفته دوم اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما برخلاف نتیجه‌ای که در نهایت حاصل شد، خوب بازی کردیم. پرسپولیس هم خوب بازی کرد ولی تفاوتش با ما این بودکه  آنها از موقعیت‌های شان بهتر استفاده کردند و اکنون بازی تمام شده  پس بهتر است آن را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

وی در مورد دو شکست از دو دیدار در شروع لیگ برتر گفت: متاسفانه دو بازی اخیر فرصت‌های خوبی را از دست دادیم ولی راحت گل خوردیم. در طول هفته کار می‌کنیم روی این موضوع و این را باید در نظر بگیرید که از نظر تجربه بازیکنان ما در سطح پایین تر هستند . شاید امتیازی نگرفته باشیم ولی تیم روز به روز بهتر می‌شود و عملکردش امیدوار کننده بوده است.

هافبک تراکتورسازی در مورد وضعیت خودش در بازی هفته دوم و اینکه پیش از بازی اعلام شده بود در این دیدار غایب است عنوان کرد: روز قبل از بازی با پرسپولیس تمرین نکردم و سرماخوردگی شدید داشتم. تا قبل از شروع بازی 4 تا آمپول زدم تا بتوانم شرایط بازی داشته باشم و بتوانم به زمین بروم.  تیم در شرایطی نیست که بتوانیم بازی نکنیم و به هر شکل ممکن باید به کمک تیم می‌آمدم. شرایط طوری است که کنار رفتن یک بازیکن از ترکیب تیم را با مشکل زیادی مواجه می‌کنم و مجبور بودم بازی کنم.

نوری در ادامه یادآور شد: اگر منصفانه نگاه کنید در دو دیدار گذشته موقعیت‌های زیادی داشتیم. واقعاً خیلی تمرین می‌کنیم و هر بازی بیش از 4-5 موقعیت جدی ایجاد می‌کنیم. در حال حاضر هم باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا شرایط بهتر شود. هواداران خدا را شکر از تیم راضی هستند ولی خوب بازی کردن و منسجم بازی کردن باید توام با امتیاز باشد و تلاش می‌کنیم از بازی بعدی امتیاز کسب کنیم.

وی در مورد حضورش در پست هافبک دفاعی گفت: در این پست هم نسبت به قبل به دروازه نزدیک‌تر هستم و هم می‌توانم موقعیت سازی کنم و در فرصت گل قرار بگیرم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم برای تیم مفید باشم.

هافبک تراکتورسازی در مورد قرعه‌ سختی که در ابتدای لیگ به این تیم خورده است خاطرنشان کرد: اتفاقی که افتاده است و نمی‌شود کاری انجام داد. الان وقت صحبت کردن درباره قرعه‌کشی نیست. فقط باید تلاش کنیم تا سربلند بیرون بیایم و روز به روز شرایط‌مان بهتر می‌شود و خیلی در ادامه راه کمک‌مان می‌کنم.

نوری با اشاره به بازی مقابل استقلال در هفته سوم تصریح کرد: استقلال خیلی خوب است و خیلی پرمهره است و مطمئنا بازی سختی خواهد بود و آنها دو هفته است که نتایج مطلوبی نگرفتند و تحت فشار هستند و تیمی که بتواند از موقعیت‌ها استفاده کند برنده خواهد بود. امیدوارم شرایط تیم‌‌مان خیلی خوب باشد و حالا من درباره بازی نمی خواهم صحبت کنم اما این قول را به هواداران می دهم که بچه ها با تمام وجود کار کنند و عملکردمان از دو بازی گذشته بهتر باشد.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به وضعیت استقلال و نتایج ضعیف دو هفته گذشته این تیم افزود: من زیاد دخالت نمی‌کنم درباره تیم‌های دیگر نظر نیم‌دهم. سعی می‌کنم درباره تیم خودم نظر بدهم و کاری به مسائل حاشیه‌ای ندارم. استقلال هم بعد از دو بازی که موفق به نتیجه گیری نشده از انگیزه زیادی در زمین خود برخوردار است و البته ما امیدواریم که دست پر از تهران بازگردیم.

نوری در پایان با اشاره به استقبال کم تماشاگرات از بازی‌ها گفت: متاسفانه یک سالی که در این تیم بودم شرایط خوبی داشتیم و در تمرینات هم سکوها پر می‌شد اما یک سری مسائل غیرفنی مثل محرومیت و ... باعث شد آنها دلسرد شوند و باید حق داد اما در یکی دو بازی اخیر با عملکردی که داشتیم آنها سنگ تمام گذاشتند و این تیم که الان با تمام وجود برای آنها بازی می‌کند را دوست دارد. مطمئن هستم در آزادی حاضر خواهند شد و از جوانان بومی و کسانی که برای تیم تلاش می‌کنند حمایت خواهند کرد. دلخوشی این تیم در این شرایط که بازیکن ندارد تنها و تنها هواداران هستند و امیدوارم با حضور پررنگ آنها در استادیوم آزادی و حمایت پرشورشان یک روز تاریخی برای تراکتور در تهران رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز