خبرگزاری کار ایران

تکرار تاریخ؛ یحیی بازهم فرشته نجات استقلال و علیمنصور می شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۱۸۲

یحیی بازهم زمانی به پست استقلال خورده که این تیم به بردی نرسیده است.

به گزارش ایلنا، هفته سوم رقابت های لیگ برتر ایران شاهد جدال حساس استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز خواهد بود. دیداری حساس بین دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران که همواره مسابقاتشان سراسر جذابیت بوده است.

این دیدار یک اتفاق عجیب را در دل خودش دارد. به فصل قبل رجوع می کنیم. جایی که استقلال منصوریان در شش هفته نخست رقابت های لیگ هیچ بردی را کسب نکرده بود و سرمربی جوان به شدت تحت فشار بود. بازی با ذوب آهن یحیی گل محمدی در ورزشگاه آزادی. جدالی که می توانست حکم برکناری منصوریان را هم امضا کند اما برتری 2-1 آبی پوشان تهرانی ورق را برگرداند. یحیی حریف استقلال نشد تا استقلال و منصوریان تا الان باهم ادامه دهند.

اما حالا. دو هفته از لیگ هفدهم گذشته است. استقلال به مراتب از فصل قبل پرمهره تر شده و صبر هواداران و مدیران هم کمتر از قبل شده است. با این حال آبی پوشان هنوز بردی را کسب نکرده اند. بازهم علی منصور در موقعیت خاصی قرار دارد و بازهم جدال با تیم یحیی. این بار تراکتورسازی به جای ذوب آهن به تهران می اید تا رو در روی استقلال بدون برد قرار بگیرد.

باید دید مانند فصل قبل گل محمدی حکم بقای منصوریان را امضا کند و استارت بردهای تیم استقلال را می زند یا اتفاق دیگری در راه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز