خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال؛

گفت‌وگوی منصوریان با کادر فنی امید‌ / تاکید سرمربی استقلال بر روی ضربات ایستگاهی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۲۵۱

آخرین تمرین تیم استقلال پیش از دیدار با استقلال خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا،آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با همنام اهوازی خود از ساعت 18 و در کمپ زنده یاد ناصرحجازی برگزار شد.

*لئوناردو پادوانی که به علت مصدومیت در ترکیب استقلال حضور ندارد،تمرین اختصاصی خود زیر نظر کادرفنی را 30 دقیقه زودتر از سایر بازیکنان آغاز کرد.

*علیرضا منصوریان پیش از شروع تمرین دقایقی با کادرفنی و بازیکنان تیم امید استقلال گفت و گو کرد.

* تمرین استقلال با صحبت های علیرضا منصوریان آغاز شد و دروازه بان ها زیر نظر بابازاده تمرین اختصاصی خود را آغاز کردند.

* پاس کاری تحت فشار در سه گروه اولین آیتم تمرینی بعد از گرم کردن بازیکنان بود.در ادامه سانتر از جناحین و ضربه به سمت چهار چوب مرحله بعدی تمرین بود.بازیکنان در دو گروه این تمرین را پشت سر گذاشتند.

* ضربات ایستگاهی آیتم بعدی تمرین بازیکنان استقلال بود.علیرضا منصوریان و دیگر اعضای کادرفنی استقلال در این جلسه تمرینی حضور دارند و بر عملکرد بازیکنان نظارت کردند.

* تمرین بازیکنان استقلال با صحبتهای علیرضا منصوریان در جمع بازیکنان به پایان رسید.آبی پوشان سپس بدن های خود را زیر نظر علی چینی سرد کردند.تعدادی از بازیکنان با تصمیم کادرفنی به شوت زنی و ضربات ایستگاهی پرداختند.

استقلالی ها از هفته دوم لیگ برتر ساعت21 فردا شب میزبان استقلال خوزستان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز