خبرگزاری کار ایران

قاضی در گفت‌وگو با ایلنا:

موفقیت تیم مهم‌تر از گلزنی من است/ دیگر دوست ندارم در مورد نفت چیزی بگویم

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۹۵۳

مهاجم پدیده در مورد تساوی مقابل پیکان و دیدار پیش‌‎رو با سپاهان می‌گوید.

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی مقابل پیکان انجام دادیم و تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و به گل هم رسیدیم ولی در ادامه شرایط جوری رقم خورد که کار به تساوی کشیده شود و متاسفانه دو امتیاز از دست دادیم.

وی در مورد اینکه با وجود تلاش زیاد در این دیدار پایش به گلزنی باز نشد گفت: فوتبال یک ورزش گروهی است و نتیجه آن در دل بازی تیم به دست می‌آید و برای همین ممکن است یک روز مهاجم خوب کار کند ولی موقعیت گلزنی نسیبش نشود و نتواند به گل برسد. من تمام تلاشم را کردم تا به تیم برای پیروزی کمک کنم ولی همیشه تلاش برای پیروزی به موفقیت منجر نمی‌شود.

مهاجم پدیده با اشاره به دیدار هفته آینده مقابل سپاهان عنوان کرد: سپاهان تیم خوب و پرمهره‌ای است و از کادرفنی با تجربه و خوبی بهره می‌برد و بدون شک بازی دشواری مقابل این تیم داریم ولی با هدف پیروزی وارد زمین می‌شویم و می‌خواهیم 3 امتیاز این دیدار را در مهشد نگهداریم.

قاضی در مورد گلزنی به سپاهان گفت: همانطور که گفتم فوتبال ورزش گروهی است و من نمی‌توانم قول گلزنی به سپاهان را بدهم و اگر شرایط برای موفقیت تیم فراهم باشد مهم‌تر از گلزنی من است ولی در هر صورت پست من مهاجم است و تمام تلاشم را می‌کنم تا مقابل سپاهان گلزنی کنم.

وی در پایان با اشاره به مطالباتش از نفت تهران عنوان کرد: علاقه‌ای به صحبت در مورد نفت و فصل گذشته ندارم و در این مدت تمام مسائل مطرح شده و گفته شده است. من 60 درصد از قراردادم را دریافت نکردم و امیدوارم شرایطی فراهم شود که ما هم به حق و حقوقمان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز