خبرگزاری کار ایران

حسن زاده:بزودی رای بازیکنان استقلال را صادر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۱۹۴

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: وقتی رای را صادر کنیم مستندات آن را خواهیم نوشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده شنبه شب در گفت و گو با برنامه چهارسوی لیگ شبکه خبر درباره لغو محرومیت بازیکنان استقلال عنوان کرد: اساسا در بحث بازیکنان تیم استقلال رایی صادر نشده و در حال جمع بندی پرونده هستیم. پرونده مربوط به بازیکنان استقلال منتهی به رای نشده است.

وی افزود:تحریم یا دهن کجی به تیم ملی یک کشور زشت ترین کاری است که باید به آن رسیدگی شود. ناگفته نماند باشگاه استقلال در شرایطی به تیم ملی بازیکن داده اما وقتی اتفاقی رخ می‌دهد باید اجازه بدهیم هر کسی کار خودش را انجام دهد. به طور حتم تلاش می کنیم عدالت و انصاف را در رای لحاظ کنیم.

حسن زاده خاطرنشان کرد: به طور حتم وقتی رای را صادر کنیم مستندات آن را خواهیم نوشت و آن زمان همه چیز مشخص می‌شود. صدور یک رای آدابی دارد که باید مستندات و مدارک آن تهیه شود و به سرعت این مستندات در حال جمع آوری است. حتی ما تقاضای باشگاه استقلال برای اینکه قبل از نهم مرداد بیایند و حرف‌هایشان را بزنند پذیرفتیم. به طور حتم به زودی رای می دهیم. درباره اظهارات آقای افتخاری باید بگویم که در این چند سالی که من در فدراسیون بودم،آقایان کفاشیان و تاج می‌توانند شهادت بدهند که هیچ وقت دخالتی در آرا نداشته‌اند. ما کار قضایی خود را انجام می دهیم و امیدواریم به زودی رای را صادر کنیم که هم جنبه تنبه داشته باشد هم اینکه همه فوتبال را برای موفقیت فوتبال ملی بسیج کند.

وی در پایان گفت: تقریبا کارهای پرونده آماده است.امیدوارم بتوانیم به زودی رای را صادر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز