خبرگزاری کار ایران

ستاره‌ای به نام آل کثیر در ترکیب درخشان؛

نفت تهران 2- 1 سپیدرود؛ اولین شکست گیلک‌ها با اشتباه مهلک خط دفاع

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۴۲۳

نفت تهران در بازی دیدنی برابر سپیدرود رشت به برتری دست یافت تا این تیم به سه امتیاز انگیزه بخش در هفته اول دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، شاگردان علی نظرمحمدی در اولین دیدار تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران برابر نقتی به میدان رفتند که در آخرین ساعت ها مانده به این بازی از سوی سازمان لیگ کارت بازی بازیکنانش صادر شد. نفتی ها که چند روز پیش در دیدار سوپر جام فوتبال ایران برابر پرسپولیس شکست خورده بودند در نیمه اول حرفی برای گفتن برابر تیم تازه لیگ برتری شده نداشتند؛ ایده‌ای که بسیار موفق ظاهر شد.

سپیدرود بازی را با جنگندگی آغاز کردن تا توسط نزهتی در دقیقه 5  خیلی زود به گل برسند. این نیمه هرچند گل دیگری را درپی نداشت اما گیلانی‌ها حملات بی رحمانه‌ای را روی دروازه میلاد فراهانی داشتند.

نیمه دوم اما ورق برگشت و نتیجه ای که شاگردان علی نظر محمدی انتظارش را نداشتند برایشان رقم خورد. آغاز این نیمه با حملات نفت دنبال شد و ادامه دار هم بود تا روی اشتباه مهلک احمد آهی توپ به مهاجم فرصت طلب نفت برسد و عیسی آل کثیر با ضربه ای تمام کننده بازی را به تساوی بکشاند.

این پایان گلزنی ها در این دیدار نبود و سه دقیقه بعد باز هم اشتباه مدافع سپیدرود باعث شد تا زمینه گلزنی نفت فراهم شود. آهی این بار آل کثیر را در محوطه جریمه با خطا متوقف کرد تا خطای پنالتی به سود نفت اعلام شود و محمد نصرتی با ضربه ای مطمئن گل دوم شاگردان درخشان را به ثمر برساند.

این بازی هرچند موقعیت های خطرناک دیگری داشت اما با اشتباه مدافع سپیدرود نتیجه شکست را برای شاگردان نظرمحمدی رقم زد و آنها در اولین بازی لیگ برتری‌شان متحمل شکستی شوند که با بازی که برابر نفت ارائه کردند حق شان نبود.

داور: سیدمهدی سیدعلی / کمک ها: جلیل شعرانی، فرهاد مروجی

اخطار:

کارت زرد: محسن حسینی  و حسین ابراهیمی و احمد آهی از سپیدرود(دقیقه 48)

نفت تهران:

علی عزتی، کامدار، بنگر، هاشم بیک‌زاده، عیسی آل‌کثیر، محمد نصرتی(حسن جعفری، دقیقه 73)، هاشمی، فراهانی، فشنگ‌چی، هوشیار (جهانبخش، دقیقه 80) و نوید محمدی‌زاده

نفت تهران 2- 1 سپیدرود؛ اولین شکست گیلک‌ها با اشتباه مهلک خط دفاع

 

سپیدرود رشت

سید محمد حسینی، سید محسن حسینی، سید احمد سید آهی، محمدرضا الماسخاله (غلامرضا رضایی)، میلاد قربان زاده، حسین کعبی، حسین ابراهیمی(میعاد یزدانی)، توحید غلامی، محمد میری، پویا نزهتی، محمد لطفی (سهیل حق شناس، دقیقه 45)

نفت تهران 2- 1 سپیدرود؛ اولین شکست گیلک‌ها با اشتباه مهلک خط دفاع

شرح گل:

نفت تهران صفر - سپیدرود یک/ پویا نزهتی؛ دقیقه 5: روی ارسال میلاد میلاد قربانزاده پویا نزهتی دروازه تیم نفت را باز کرد.

نفت تهران یک - سپیدرود یک/ عیسی آل کثیر؛ دقیقه 61: اشتباه احمد آهی توپ را به راحتی در اختیار مهاجم حریف قراد داد و گل اول نفت به راحتی هرچه تمام تر با ضربه عیسی آل کثیر به ثمر رسید.

نفت تهران دو - سپیدرود یک؛ محمد نصرتی؛ دقیقه 64: محمد نصرتی از روی نقطه پنالتی دروازه سپیدرود را برای بار دوم در این دیدار باز کرد.

 

دقایق حساس:

از ابتدای این بازی شاگردان علی نظرمحمدی نبض بازی را در دست گرفتند و خیلی زود به گل رسیدند.

دقیقه 19: برخورد علی عزت کرامت با حسین ابراهیمی موجب شد تا مصدومیت جزیی برای بازیکن سپیدرود پیش بیاید و بازی برای لحظاتی متوقف شود.

دقیقه 28: روی بازی خطرناک محسن بنگر سپیدرود صاحب ضربه ایستگاهی شد اما سانتر زیبای حسین کعبی توسط مدافعان نفت دور شد.

دقیقه 32: روی کار تیمی زیبای بازیکنان سپیدرود توپ به کناره رفت و به حسین کعبی رسیدو هافبک کهنه کار سانتر دقیقی را وارد محوطه جریمه نفت کرد اما ضربه سر ضرب محمد میری در دستان میلاد فراهانی قرار گرفت.

دقیقه 37: ارسال فشنگچی روی دروازه سپیدرود توسط مدافعان این تیم دور شد تا تک مدافع نفت در آن موقعیت تعلل کند و توپ به دروازه بان نفت برسد؛ میلاد فراهانی در دفع توپ موفق نبود تا موقعیت خطرناک برای کهاجم سپیدرود ایجاد شود اما تجربه بالای هاشم بیگ زاده مانع از تهدید دروازه نفت شد.

دقیقه 38: با احساس مصدومیت توحید غلامی بازی متوقف شد تا غلامی با برنکارد به بیرون زمین منتقل شود

45+1: شوت هاشمی بازیکن جوان نفت تهران از پشت محوطه جریمه با اختلاف به بیرون رفت.

45+2: ارسال خطرناک هاشم بیگ زاده از روز ضربه ایستگاهی می رفت که دروازه سپیدرود را باز کند اما واکنش زیبای دروازه بان گیلانی ها مانع این امر شد.

دقیقه 51: ضربه آکروباتیک زیبای مهاجم نفت تهران با واکنش زیبای دروازه بان سپیدرود همراه و دفع شد.

دقیقه 53: موقعیت از راه دور احمد امیرکامدار از کنار دروازه سید محمد حسینی بیرون رفت.

دقیقه 69: برخورد محمد نصرتی با پویا نزهتی در این دقیقه موجب شد تا برای لحظاتی بازی متوقف شود.

دقیقه 73: مصدومیت محمد نصرتی جدی بود و قادر به ادامه به بازی نشد تا با حسن جعفری تعویض شود.

دقیقه 83: با دفع ناقص محسن بنگر در محوطه جریمه توپ به محمد میری رسید اما ضربه بی دقت او به اوت رفت.

دقیقه 84: احمد امیر کامکدار با نفوذ از کناره ها ارسال کوتاهی به درون محوطه جریمه داشت اما عیسی آل کثیر با ضربه ای آرام توپ را به دروازه سپیدرود تحویل داد.

دقیقه 86: ارسال از ضربه‌ی ایستگاهی برای سپیدرود توسط سید محسن حسینی که با نظر نظرمحمدی به خط حمله اضافه شده سوی چارچوب روانه شد اما  از روی خط دروازه نفت توسط مدافعان دفع شد.

دقیقه 89: ضربه خطرناک عیسی آل کسیر به تیرک دروازه سپیدرود رشت برخورد کرد.

حواشی:

* حدود 1000هوادار سپیدرود رشت از نزدیک در ورزشگاه آزادی شاهد این بازی هستند و تشویق بی امان آنها انگیزه خاصی به بازیکنان می دهد.

* کادر فنی دو تیم پیش از شروع بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز