خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی ارتش سرخ برای اولین جدال لیگ برتری

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۹۶

سپیدرود رشت پس از سال ها دوری از سطح اول فوتبال ایران فردا برابر نفت تهران مصاف می دهد.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت در هفته اول لیگ برتر فوتبال باید در ورزشگاه تختی به مصاف نفت تهران برود که هنوز قرارداد سرمربی‌اش در هیئت فوتبال استان تهران ثبت نشده و برپایه‌ای از تخلفات بنا شده است.

سپیدرود موفق شد غلامرضا رضایی، مهرداد جماعتی، میعاد یزدانی، ایمان صادقی، توحید غلامی و حسین ابراهیمی را که سابقه حضور در لیگ برتر دارند را به جمع جوانان این تیم اضاغه کند تا علی نظر محمدی تیمی کاملا متفاوت را هدایت کند.

با تئوری سرمربی جوان سپیدرود آنها دیدارهای تدارکاتی شان را با تعویض های متداوم انجام می دادند و همه‌ی بازیکنان در بازی‌های تداکراتی محک جدی را پشت سر گذاشتند تا احتمال اینکه نظرمحمدی کدام یک از بازیکنانش را در ترکیب اصلی قرار دهد سخت باشد اما او قطعا ترجیح می دهد که خریدهای جدید این تیم که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته اند از اولین دیدار در ترکیب ثابت حاضر باشند.

سرمربی سرخپوشان سید محمد حسینی را به عنوان سنگربان سابق در ترکیبش روانه می کند و احتمالا ایمان صادقی این بازی را از روی نیمکت نظاره گر باشد.

مهرداد جماعتی، محمد موسوی، حسینی و قربان زاده به احتمال خط دفاعی سپیدرود را در این بازی شکل می دهند. در بین این مدافعان مهرداد جماعتی سابقه حضور در لیگ برتر را دارست و فصل گذشته در فولاد خوزستان توپ می زد.

حسین ابراهیمی، غلامی، یزدانی و کعبی هم خط میانی را تشکیل می دهند که به نظر انتخاب محتمل خواهد بود زیرا این چهار بازیکن پیش از این در سطح اول فوتبال ایران حضور داشتند.

غلامرضا رضایی و عماد میرجوان دو مهاجم این ترکیب هستند که در این بین رضایی باتجربه با دیگر مهاجم جوان زوج خط حمله سپیدرود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز