خبرگزاری کار ایران

سقف قرارداد ما زیر ۴۰۰ میلیون است

غیرممکن برای سپیدرود وجود ندارد چون ما در کنار هم هستیم!

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۲۳

سرمربی سپیدرود رشت گفت: شش هفته پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر کارمان را شروع کردیم و شش بازی تدارکاتی انجام دادیم.

به گزارش ایلنا، علی نظر محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نفت اظهار داشت: ابتدا فوت پدر سعید فتاحی را به او و خانواده اش تسلیت می گویم. با تمام قوا در بازی فردا در زمین حاضر می شویم. برای گرفتن سه امتیاز به تهران آمدیم. دو جلسه هم اینجا تمرین داشتیم تا با شرایط آدابپته شویم.

وی در ادامه افزود: تیم سپیدرود به عنوان یک تیم خصوصی در 50 سال اخیر از هیچ ارگانی کمک نگرفته است. تمام تیمهای شخصی هم چون حمایت نمی شوند مشکلات مالی دارند. سپیدرود در 50 سال اخیر اسمش تغییر نکرده است. تا لیگ استان هم پایین رفته اما از هم نپاشیده است. در سه سال اخیر این تیم را نگه داشتیم. مشکلات مالی می تواند در طول فصل مسئله ساز شود اما تلاش می کنیم تیم از هم نپاشد و در لیگ برتر بمانیم. سال اول به دنبال حفظ کردن خودمان در لیگ برتر هستیم.

سرمربی تیم سپیدرود درباره سقف قرارداد بازیکنانش و همچنین جذب میعاد یزدانی تصریح کرد:  سقف قرارداد ما زیر 400 میلیون بوده است. میعاد یزدانی سه فصل در سپیدرود بوده است. در دو فصل اخیر که من بودم او در تست استقلال با سربلندی قبول داشت و سپس در پاین فصل قبل خودش خواست و اعلام آمادگی کرد که به تیم ما بیاید وما هم قبول کردیم.

وی درباره تمرینات پیش فصل این تیم بیان داشت: شش هفته پیش از شروع مسابقات تمرینات را آغاز کردیم. امکانات سخت افزاری ما خوب نبود اما زودتر شروع کردیم. تمرینات خوبی را در کردان داشتیم. دو بازی تدارکاتی مقابل تیم دانشجویان و پیکان داشتیم. سپس در رشت با سایپا مسابقه دادیم. در تهران هم سه بازی دوستانه با تیمهای لیگ برتری و دسته یک داشتیم. تغییراتی در بدنه تیم داشتیم که فکر می کنم از هفته پنجم به بهترین کیفیت مورد نظر می رسیم.

سرمربی سپیدرود همچنین خاطرنشان کرد: معمولا تیمها در دو هفته اولیه چون شناخت خوبی ندارند محتاط تر کار می کنند تا شناخت بهتری حاصل شود. فردا تیم سپیدرود بازی هجومی را انجام می دهد چون زودتر از نفت کار خودمان را شروع کرده ایم.

نظر محمدی در پایان گفت: شعار من رعایت صداقت در ترکیب و شعار تیم ما هم اتحاد و همدلی بوده است. وقتی کنار هم باشیم هر کار غیر ممکنی را می توانیم انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز